|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
|
|
Eowalin Senior lid WMRindex: 1 OTindex: 503 Wnplts: Almere
|
Jaa ik had even geen zin meer in dat rot project... dus dan is afleiding wel welkom  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote Eowalin: Jasjee   Jongens stinken, punt. geen discussie mogelijk  uhm en bedankt  ik deed men best aardig en respectvol te zijn en dan wordt ik stinkend genoemd  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Zit daar geen kern van waarheid in dan?  |
|
|
*heeft even teruggelezen* Ooooooh, mag ik lachen  ?? toe?   |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: nou ja als je vind dat ik deo ofzo op moet doen mag je et gewoon zeggen hoor  men team genoot zei dat laatst ook  als je last heb van een geur ofzo van iemand dan zeg je dat gewoon  @eo: wat voor project heb je dan? dat zo verrot is? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Eo: Van mij mag je lachen, maar waar wil je om lachen dan?  DFC: ik zal het onthouden  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: van mij mag je lachen xD et is nooit verboden  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Zo het gaat hard hier  Ja hoor, alles goed. Vandaag even wat notulen uitgewerkt, straks aan mijn schoolwerk en vanavond lekker repeteren  Met jullie alles goed? |
|
|
@dfc: ok niet letterlijk stinken...? gewoon, jongens zijn raar, onvoorspelbaar en zijn onwijs vergeetachtig  ohja; ze hebben het nooit door als ze iets fout doen xD En ja; nog steeds die PDA. word echt een 70 blz. verslag ofso als ik zo doorga  @Jasje: ooh dat kun jij wel bedenken denk ik zomaar  Muse: Hier alles goed hoor  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@MuseMatt: mooizow  ja gaat hard inderdaad en ja gaat hier wel goed  met mij wel in elk geval  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Muse, ja gaat hard nu  Maar klinkt wel leuk allemaal  Hier gaat het zn dagelijkse gangetje (stage).  Hoe was het trouwens met je visite gister?  @Eo: Ik ben aan het denken.. |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: damn  das veel werk inderdaad en dat krijgen wij ook nog  ? damn xD ik geloof dat ik het doelwit deels ben van het lachen  ? ik heb nu alleen al (zonder hoofdopdracht mee gerekend) 88 pagina's in men stagemap  en ja oke maar iedereen is wel is vergeetachtig en als ik iets fout doe en ik heb het door probeer ik dat wel te verbeteren hoor  doe der in elk geval men best op..  |
|
|
Jasje; check je mail maar  daar staat een duidelijke hint  @Dfc: wat voel jij je aangesproken zeg  het gaat over mannen algemeen he & jij bezit niet de gehele mannelijkheid van deze wereld xD |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
@Eowalin wat zal je vriend daarvan zeggen  dat je hem utischeld en dat hij onbetrouwbaar is enzo... foei trouwens ik ben wel vergeetachtig maar onbetrouwbaar  echt niet |
|
Jasjee
Oudgediende
|
|
|
|
@chim: lol, onbetrouwbaar staat er net niet tussen  & hij weet dat ik hem een vergeetachtige aap vind xD dus dat scheelt  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Eowalin: naja ik gokte dat et over mij ging deels  maar ik kan me ook vergissen  en nee ik heb niet alle mannelijkheid in de wereld xD chim: hoe kom jij bij onbetrouwbaar?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Onvoorspelbaar - onbetrouwbaar?  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
zien jullie die link dan niet  dit word lastig om deruit te lullen ckr??? |
|
|
iemand voelt zich hier belangrijk  nee ging niet over jou; gewoon, mannen algemeen  er zijn meer mannen op de wereld  chim: yes, maar probeer maar  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Nou de visite komt morgen want ze was nogal chagrijnig... kan gebeuren  wel 's avonds dus het bestuur op bezoek gehad en dat was erg gezellig  lekker gegeten en vergaderd, daarna film gekeken (en een half krat bier weggetikt  ) |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
maarruhm vrouwen zijn net zo onvoorspelbaar dat is iets menselijks xD oke sommige dingen zijn voorspelbaar dat maakt niet uit of je man of vrouw bent  ook vrouwen zijn vergeetachtig dus eigenlijk alles wat je opnoemde Eo heb ieder mens zowel mannen als vrouwen  btw Eowalin stuur mij die duidelijke hint ook is alsjeblieft  ben best benieuwd |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Muse: Ah dat kan wel eens gebeuren. Welke film hebben jullie gekeken? Haha drankje erbij moet kunnen als het gezellig is  |
|
|
Dfc, ik heb nooit ontkent dat vrouwen daar geen last van hebben... & nee  |
|