|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Omg, dat is wel heel lastig  Ik heb geen idee. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
het woord voor moeder is hetzelfde als een scheldwoord schijnt  alleen spreek je het nét iets anders uit  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Haha oke  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote Delenn: japans is toch ook minder een klankentaal? in China heb je 5 klanken; gewoon, dalend, stijgend, dalend-stijgend en kort. En neem je 1 woord en spreek je het op die 5 manieren uit dan betekent het 5 verschillende dingen  ik dacht dat dat in japan niet zo was? hmm ik dacht dat japan ook zo was. maar ik kan me vergissen zo erg heb ik me er niet in verdiept. een vriendin van me is gek op japan en alles wat er bij hoort dus die zou het misschien weten. hoe dan ook oosterse talen zijn sowieso moeilijker te leren dan westerse omdat de talen totaal verschillen + de letters zijn er niet zo als wij die kennen. |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Quote DFCphoenix: een vriendin van me is gek op japan en alles wat er bij hoort dus die zou het misschien weten Oeh, een vriendin van je?  |
|
Delenn
Oudgediende
daarom ga ik ook alleen zinnetjes leren waar ik echt iets aan heb  veel te moeilijk anders  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
En ook veel te moeilijk om te onthouden  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
dfc womanizer  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: jaja  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@chimera: als jij 2,5 jaar achter de kassa zit bij een AH  en 1 van de 3 jongens bent  op een gegeven moment leer je wel het een en ander over meisjes  oke ik weet nog steeds niet super veel maar wel meer dan eerst en dan raak je der ook makkelijker mee bevriend xD |
|
Delenn
Oudgediende
Peter Gabriel (voormalig zanger van Genesis, daarna overgenomen door Phil Collins) heeft een nieuwe cd, vol covers, maar dan de accenten in de zinnen zo gelegd dat ze vaak iets anders gaan betekenen. Typisch iets voor hem  Hij heeft wel aparte liedjes uitgekozen om te coveren  ook iets typisch voor hem  Ben nu een liedje aan het luisteren met deze tekst: Be afraid of the lame They'll inherit your legsok dan  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFC: Nu snap ik de reden waarom je zo graag bij de kassa van AH wilde werken !!! @Delenn: Juist.  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: ik wilde daar eerst niet werken wou het zelfs afwijzen weet je xD men ouders "dwongen" me als het ware  uit eindelijk goede ervaring gebleken^^ maarre wees maar blij anders hadden wij ook niet bevriend geweest hoogst waarschijnlijk xD |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Moet ik daar blij mee zijn?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: nou ja als we bevriend zijn wel lijkt me xD |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Joh, wij zijn klasgenoten he  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: daarom xD dan hoop ik dat je daar wel blij mee bent xD anders ben je niet bepaald goede vriendin he xD maar oke ik kon voor die tijd dus niet al te best met meisjes omgaan  eigenlijk voor het jaar dat ik met bijna alleen maar meisjes in de klas zat niet en het jaar daarna kwam ik bij de AH dus alles bij elkaar heb me wel geholpen met het beter begrijpen van de vrouwelijke geest oke het is nog steeds niet het beste en zal het ook niet zijn. maar het is wel bijv de reden dat ik met kel wat beter kon opschieten in het eerste jaar dan de rest van de klas omdat ik haar respecteerde als klasgenoot ipv zoals de rest zo'n beetje (op een paar na) achter der aan zitten op een niet respect volle manier  ____ alle machtig wat een verhaal dat ik ff typ hier xD |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Jij kan met Kel opschieten ?  Dat moet ik zien  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: toen beter dan nu moet ik wel zeggen  maar dat boeit niet alsnog kunnen we soms best serieuze gesprekken hebben hoor  btw wij spammen volgens mij best wel  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Ik spam niet meer hoor, en alsnog heb je de 100 pagina's niet gehaald  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: i know xD ik zei alleen maar ik denk dat we dat wel halen voor 12 uur xD wat boeit et verder xD maar oke xD |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
@dfx wtf is kel?
Eowa?? |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Chim: Ja |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@chimera: hoeveel meisjes denk jij dat er op een ict afdeling zitten xD sorry maar dat is gewoon niet veel  |
|