|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
DFCPhoenix: je moet niet denken  ik mag ook alleen in de pauzes erop @CityGirl: Oeh, dat maakt de keuze er niet makkelijker op  Geef haar anders de keus tussen bijv 3 dingen die er mogelijk zijn. Welk thema ze dan het leukst vind? Succes met het organiseren !  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@Jasjee: ah oke jij heb nu ineens heel veel pauzes en niet denken gaat wat moeilijk  Quote CityGirl: nou ze wil van alles, maar dat maakt het er niet makkelijker op. Als je nou een kind heb die bijvoorbeeld helemaal gek is van paarden, dan heb je gelijk een leuk thema enz... die van mij vind alles leuk, maar ook niet leuk genoeg....ze kan zelf niet kiezen.... Dus wat voor taart moet er komen? Welke versiering?? Ja K3 wil ze, maar dan wel met Josje!! die zijn nog niet te krijgen.... Ook het kinderfeestje weer regelen, wat gaan we dit jaar weer eens doen...aaargggh....het zou verboden moeten worden hahaha!  haha om gek van te worden  gelukkig ben je dat al  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
tnx Jasjee...kom er wel uit hoor, maar het gaat al aardig opschieten! DFCPhoenix: Psies, dat heb ik dan wel weer mee  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Jij kunt gewoon niet denken @CityGirl: Oke, dat is mooi om te horen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@CG: daarom  moet ze blij mee zijn  trouwens heb alle nrs geluisterd ondertussen  erg leuk  alleen sommige waren dubbel @Jasjee:  mean |
|
sjefke Oudgediende
 WMRindex: 1.674 OTindex: 13.736 S |
@Loek: Ohh, kom je daar te wonen?? Strakke woningen worden dat!!! |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Naah, trouwens wij zien elkaar 12 april he  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
DFCPhoenix: ow echt?? ow ik dacht dat ik nog wel zo goed opgelet had hahaha, niet dus....ben blij dat je de nummers leuk vind! |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
en ik dan  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: ja dan pas  weekendje van 20 maart gaat trouwens niet door ik zou wel eventueel nog wat leuks kunnen doen maar cp gaat niet door @CityGirl: haha maakt niet uit is wel goed zo^^ en ja ze zijn erg leuk leuke teksten altijd  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Dan pas?  Dan al xD Hm, naja. Ik zit alweer volgepland denk ik hoor @chimera: Wat is er met jou?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: tss  we moeten gauw weer is afspreken |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Naah.. 12 april is vroeg genoeg  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Niet zo zielig, vanaf 12 april zie je me dagelijks. Dus... |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: ja das waar  maar et is wel altijd gezellig begin van het weekend zo'n filmavondje  |
|
chimera Erelid
@Jasjee en ik dan  wanneer komt mijn film avond dan  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Wat we de laatste tijd toch nooit meer deden, dus.  En er zijn vast genoeg mensen die dat ook wel willen doen xD @chimera: Lol  Dat wil jij echt niet hoor, een filmavond met mij  PS: Je ava is echt schattig  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Jasjee: ja omdat jij telkens te druk bent xD en nee eigenlijk niet  iedereen is te druk voor me  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Euh da's niet waar, maargoed dat weet je zelf ook wel. Tsja, daar kan ik ook niks aan doen  |
|
chimera Erelid
iedereen is druk, niet iedereen  jij niet  |
|
nietmeer
|
|
|
Jasjee
Oudgediende
|
@SweetAngel01: Jaaah, dat moet ook nog eens een keer  Poeeh, krijg het nu nog drukker  Misschien de 17e april in de avond als iedereen weg is (vraag me alleen wel af hoelaat ze weggaan... xD) en anders de 18e ? Of wou je het eerder? Want in het weekend ben jij bijna niet thuis  |
|
nietmeer
|
Jasjee: In het weekend ben ik gewoon helemaal niet thuis  alleen zondag's om half 12 's nachts ofzo  Geef jij het maar aan wanneer je kan  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
SweetAngel01: Dat bedoel ik. Dat is ook veel te laat.. alhoewel ik gisteravond om 23.15 uur wel een DVD gekeken heb xD Maar dat is dus ook maar eenmalig  Want vanmorgen voelde ik me toch wel gebroken. Dus een keer wanneer je niet bij Ladineko bent .. xD Wanneer is dat? Anders bespreken we dit wel een keer prive |
|