|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
SweetAngel01: oke mooi zow dan  ik kijk het absoluut niet maar oke xD @Jasjee: tot later^^ succes nog ff   |
|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
@DFC: ik heb Magic Bubble op mijn "smartphone" staan. Kijken of ik dat kan vervangen door... @Jasjee:  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
kolleke1: haha hoef je niet te vervangen kan der egt wel naast hoor  |
|
Kolleke
Erelid
 WMRindex: 1.240 OTindex: 6.293
|
Nee, dat andere is saai. Anywayz, ik moet ervandoor. Tot later!  |
|
nietmeer
|
DFCPhoenix: achja, maar jij bent ook een jongen he  die houden niet zo van die drama soaps  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
kolleke1: owh oke  naja tot later  @SA: ja oke das waar  de enige series die ik kijk zijn NCIS Numb3rs en als het er is Star Trek Stargate ofzo (wat ik nu altijd kan kijken ivm Syfy channel    ) |
|
nietmeer
|
DFCPhoenix: kijk en dat zijn de series waar ik nou niet naar kijk  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
SweetAngel01: dat doen ook maar weinig meiden  |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
jullie zijn allemaal stom. |
|
nietmeer
|
DFCPhoenix: pff  Spons: Ook hallo  |
|
nietmeer
|
en hongerig  |
|
nietmeer
|
Hey Doppert  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Spons: goeiemiddag  hoezo zijn wij stom?  SA: et is gewoon zo  Doppert: dan moet je eten  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
HONGERIG - nou nou.. wanneer was je laatste knabbel moment? |
|
Spons Erelid
jullie gaan bowlen op de dag dat ik de sleuten krijg van mn nieuwe huisje. dus ik kom niet. ='] |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
spons u btr be  |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
@Spons: Dan ben je zelf stom  Dat van de bowling wist je tenslotte al langer  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Spons: jullie gaan bowlen op de dag dat ik de sleuten krijg van mn nieuwe huisje. dus ik kom niet. ='] ach, dan kun je nog altijd even napraten op centraal bureau inburgeringsking.. you know where it is - that place with lotsa people staring at a message board telling you about places you never heard of |
|
Spons Erelid
niet waar, ik hoorde in begin februari datk t huisje kreeg, toen stond de bowling er nog niet op. maar doe nou maar niet zo aardig, ik word toch altijd genegerd op de bowling. |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Spons: Je word niet genegeerd daar hoor, je bent alleen de enige niet daar dus niet alle ogen en aandacht zijn op jou gericht  |
|
Spons Erelid
neeh, en dat wil ik ook niet.  maar laat ik het zo zeggen. de mensen waarmee ik zou willen praten negeren me keihard, de rest doet gewoon alsof ik niet besta, dus dat houdt allen kpuc over die lief voor me is, en naomi en matthijs. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik heb keertje tegen Spons gepraat, maar ze zei niet veel terug   |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Spons: jullie zijn allemaal stom. Quote Spons: neeh, en dat wil ik ook niet.  maar laat ik het zo zeggen. de mensen waarmee ik zou willen praten negeren me keihard, de rest doet gewoon alsof ik niet besta, dus dat houdt allen kpuc over die lief voor me is, en naomi en matthijs. Hoe zou dat nou komen.  |
|
RonHunter
Oud Moderator
@Spons: Kom dan maar eens in de biechtstoel bij mij zitten hoor, ik bowl toch niet mee  |
|
Spons Erelid
omdat ik de enige ben die zegt wat de rest denkt? |
|