|
PinkKitten1991 Erelid
 WMRindex: 859 OTindex: 5.563 T S |
Waarom kijkt iedereen toch naar soaps? Wat is er in hemelsnaam zo leuk aan?  |
|
dusseldorp Erelid
 WMRindex: 76 OTindex: 2.370 S |
hallo  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
heb ik altijd gekeken sinds ik klein was ben er mee opgegroeit  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@dusseldorp: Hoi. @Wolfje: Kijk, daar gaat het dus al fout. Ik vind dat kinderen helemaal niet naar soaps horen te kijken.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
dusseltje hoi hoi   |
|
dusseldorp Erelid
m'n laaste blog moet je eens bekijken   het is niet zo bot zoals je zal denken als je de titel leest. ey pink  , ey wolfje  soaps??kijk ik nooit, vndt ik saai! |
|
PinkKitten1991 Erelid
@dusseldorp: Aha, je zingt dus. Cool, ik ook.  En ik hou ook niet van soaps. Daar had ik dus met Wolfje een discussie over.  |
|
Wolfje Oudgediende
|
ik alleen in mijn autotje met de radio mee  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
*komt zingend het café binnen*  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@Wolfje: Dat hoef ik denk ik niet te horen.  Emmertje!  |
|
dusseldorp Erelid
@emmertje: vergeet je drie D's niet @PinkKitten1991: ik hoor altijd meiden die zingen, nooit een jongen... ik ben de uitzondering die de regel bevestigt  |
|
nietmeer
|
hoi  zijn er niet zat zangers?  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@dusseldorp: Ik vind het juist wel leuk, een jongen die zingt. Maar inderdaad, meestal zijn het meisjes.  Phoenix 1  Natuurlijk zijn er zat zangers, maar van de mensen die je persoonlijk kent en zo. Dan zijn het toch meer meisjes dan jongens. |
|
nietmeer
|
kitten nummer 1991  |
|
PinkKitten1991 Erelid
|
|
dusseldorp Erelid
nosphoenix: ik heb het over zangers van mijn leeftijd xD dan is het namelijk 'stom' en 'homo'. en ojha, hoi @PinkKitten1991: ik heb een meisje horen zeggen dat ze jusit valt op jongens die zingen...toen zal ik al lang hoor  |
|
nietmeer
|
en valsXD wat jij wilter kitten 1991 |
|
PinkKitten1991 Erelid
nosphoenix: Heb jij het ooit gehoord dan? @Phoenix 1: Haha, ja, zo kan ook.  |
|
nietmeer
|
nee maar ik ben zelf 15  en rond diel eeftijd klinkt het meesteal vals XD heb kitten nummer 1991 maar in mijn copy paste gezet wordt anders veles te veel typen |
|
PinkKitten1991 Erelid
@Phoenix 1: Oh, op die manier.  Voor mij geldt dat niet, trouwens.  |
|
dusseldorp Erelid
nosphoenix: als het vals is, en je wilt zingen, moet je juist op zangles gaan, daarom ben ik erop gegaan  en je moet niet zoals mijn klasgenoten zeggen: ik kan niet zingen, dus ga ik niet op zangles, want dan moet je kunnen zingen  logisch he  en dat hoeft niet trouwens, op je 15de en vals, het ligt eraan hoe getraind je bent! ik ben 15 en mij lukt het nu wel aardig! |
|
PinkKitten1991 Erelid
@dusseldorp: Nou ja, je moet er natuurlijk wel gevoel voor hebben... Als je geen maat en geen toon kan houden, kom je niet echt ver.  En toen ik 15 was, zong ik ook niet slecht. Op mijn 2e al niet trouwens.  |
|
nietmeer
|
bij een team sport is het andersom dan moet je het wel een beetje kunnen anders wordt je afgezeikt odor je teamgenotenXD |
|
dusseldorp Erelid
@PinkKitten1991:  op mijn tweede kon ik niet eens praten  xD ik denk dus dat ik toen niet erg een ster was in zingen  nosphoenix: ik kan aardig keepen, zolang ik niet in het veld sta, lukt het nog wel  |
|
PinkKitten1991 Erelid
@Phoenix 1: Bij zingens is dat ook wel zo hoor, je moet het niet onderschatten. Niet iedereen is ervoor weggelegd. @dusseldorp: Op je 2e nog niet kunnen praten? Dan moet je wel een achterstand hebben gehad...  (Sorry als ik je beledig, niet mijn bedoeling...) Ach ja, ik kon ook niet lopen tot ik 2,5 was vanwege mijn motorische problemen... |
|