|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Taz, ik probeer erbij te zijn  |
|
dusseldorp Erelid
 WMRindex: 76 OTindex: 2.370 S |
Quote Tazmanian Devil: @DD oh een minimeet in nijmegen  vraag muse maar  ooooh dat!! weet nog niet, ligt eraan of ik veel hw heb, en of het op een zaterdag valt!!! |
|
nietmeer
|
Hee kaampje  Dat zou echt top wezen  |
|
Kameleon Oudgediende
Taz, leuk he?  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ik ga wel na de mini meeting dus wie me wil zien hoe gevaarlijk ik ben moet ook maar komen  |
|
nietmeer
|
@Kam nou ja leuk  |
|
Kameleon Oudgediende
Wolfje, wat wil jij mij aandoen dan?  Taz  Flauw hoor  |
|
dusseldorp Erelid
ff kijken wanneer de 20ste valt! |
|
Wolfje Oudgediende
|
tjaaa........ ik ga vanavond na truuiebal  mischien vrolijk me daar wel op  |
|
nietmeer
|
@kam dat zie je tegen die tijd wel @Wolf ik kan me haast niet voorstellen dat jij gevaarlijk kan wezen  DD dat valt op een zondag  |
|
dusseldorp Erelid
Quote dusseldorp: ff kijken wanneer de 20ste valt! het valt op een zaterdag  dan heb ik scouting.... misschien kom ik een keertje niet! ik zou wel heel graag naar zo'n meeting komen! |
|
Kameleon Oudgediende
Taz, blijkbaar  |
|
nietmeer
|
Eh.. ohja zaterdag  nou is dat allebei weekend dus maakt niks uit  Kam ja dat komt omdat ik nog geen zout heb binnengekregen vandaag  |
|
Kameleon Oudgediende
Taz, ik heb wel sambal voor je, dan komen de pittige grappen  |
|
nietmeer
|
kam heel aardig van je maar om nu gelijk je "vader" te gaan vergiftigen   |
|
Wolfje Oudgediende
|
Quote Tazmanian Devil: kam dat zie je tegen die tijd wel @Wolf ik kan me haast niet voorstellen dat jij gevaarlijk kan wezen  DD dat valt op een zondag  het is op een zaterdag 20 februarie  |
|
dusseldorp Erelid
Quote Wolfje: Quote Tazmanian Devil: kam dat zie je tegen die tijd wel @Wolf ik kan me haast niet voorstellen dat jij gevaarlijk kan wezen  DD dat valt op een zondag  het is op een zaterdag 20 februarie  heb gekeken.... misschien kom ik wel, moet wel aan mijn ouders vragen  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Tazmanian Devil: kam heel aardig van je maar om nu gelijk je "vader" te gaan vergiftigen   Tsjaa.. zit in de familie blijkbaar  |
|
nietmeer
|
@Wolf ja dat wist ik wel  maar vergiste me in het typen  |
|
Wolfje Oudgediende
|
*zingt* eve aan me moeder vragen ik zweer dat ze dat zei ze lachte er niet eens bij* |
|
Kameleon Oudgediende
*zingt: It's nine o'clock on a Saturday..*  |
|
dusseldorp Erelid
Quote Wolfje: *zingt* eve aan me moeder vragen ik zweer dat ze dat zei ze lachte er niet eens bij* *zingt mee* ze keek me aan, ik zag haar staan en toen, alles voor een zoen!! |
|
nietmeer
|
*zingt mee* Nou ja zingen je zou het bijna lallen kunnen noemen  kam ohja?  |
|
Wolfje Oudgediende
|
Quote dusseldorp: Quote Wolfje: *zingt* eve aan me moeder vragen ik zweer dat ze dat zei ze lachte er niet eens bij* *zingt mee* ze keek me aan, ik zag haar staan en toen, alles voor een zoen!! hmm vergeten de rest..... |
|
Kameleon Oudgediende
Taz, neuh  Het is 7 uur op Vrijdag  |
|