|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Ik luister gemixte stylen meestal rap, hiphop en sometimes r&B. Black eyes peas is leuk  En Eminem luisterde ik vroeger heel vaak. |
|
nietmeer
|
@chimera: ja, maar je vergeet de R&B  Die vind ik nog veel erger, maargoed als er mensen naar kunnen luisteren moeten ze vooral doorgaan met het maken ervan  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Chim, het is maar wat je kansloos noemt, de meeste van die mafkezen zijn allang en breed binnen  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Ik luister alleen nog maar meer de 80's en Beegees, Mike oldfield  |
|
nietmeer
|
Ja inderdaad, als ik het zou kunnen zou ik het ook doen  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Haha, ik hoor net de Foo Fighters in een van hun nummers Hocus Pocus van Focus spelen  |
|
nietmeer
|
heb je een link? Dat wil ik wel eens horen  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
roy ja dat wel... dat vind ik zo jammer. Ze zeggen dat het 'hun leven' is maar paar nummers verder is t alleen tieten en weet ik veel wat.. zo kansloos |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Hey SA  |
|
Ladineko
Oudgediende
Hey lieverd   Is hij weer gemaakt? |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Delenn : hoe ging die aparte les van gisteren trouwens ?  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Goedemiddag SA  Hoe is het? |
|
nietmeer
|
@chimera: Ja meestal wel  Er kan soms best meer diepgang in  Maargoed, wat dacht je van hardcore dan?  Daar zit niet eens iets in  |
|
nietmeer
|
@ Ladineko: Nee ik heb een pc van school gejat  Mijn laptop is nu nog bij de systeembeheerder  @ Jasjee: Goedemiddag lieverd  Ja gaat wel goed en met jou? |
|
nietmeer
|
@ MM: Klinkt best lekker  |
|
Ladineko
Oudgediende
Ah vandaar  Anders moeten we gewoon opnieuw windows erop gooien en je bestanden via een andere PC veilig stellen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Quote Chewiezz: Maargoed, wat dacht je van hardcore dan?  Daar zit niet eens iets in   |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Quote Chewiezz: Maargoed, wat dacht je van hardcore dan?  Daar zit niet eens iets in  mwah, 'n harde kern misschien  |
|
nietmeer
|
|
|
chimera Erelid
@chewiezz emotie? kracht? ik vind t leuk omdat ik daar mn energy kwijt kan.. ik gaat bijvoorbeeld naar feesten, tussen 10 en 12 is er niet saan tussen 12-04 wel dan sta ik me kapot te stampe en dan word t weer saai zeg maar en als ik thuis kom ben ik alle aggressie, energy kwijt  *en t is een lekkere opdonder voor je spieren  * |
|
nietmeer
|
@ Ladineko: Is niet nodig  Het komt wel goed |
|
chimera Erelid
Quote Jasjee: Maargoed, wat dacht je van hardcore dan?  Daar zit niet eens iets in  pff jammer weer  ben je weer niet lief bezig  Quote MuseMatt: Quote Chewiezz: Maargoed, wat dacht je van hardcore dan?  Daar zit niet eens iets in  mwah, 'n harde kern misschien  +1 |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@ Chimera: Je kent me nou toch  |
|