|
nietmeer
|
MM, ben je wel eens op Rockin' park geweest? Dat vond ik ook echt helemaal geweldig  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Nee, vond de line up nooit goed genoeg  |
|
nietmeer
|
Ja dat kan, ligt natuurlijk aan je smaak  Ik ben meer van rhcp, coldplay, u2, keane, muse, etc.  Dus dat was qua genre wel ongeveer hetzelfde  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
mmm nou volgens mij zijn die daar allemaal niet geweest of wel  ? |
|
nietmeer
|
Neee  maar het is wel ongeveer hetzelfde genre zei ik  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Het enige dat echt de moeite waard was daar vond ik QOTSA |
|
nietmeer
|
QOTSA  Die vergat ik nog even in m'n lijstje te zetten  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ik ga ook alleen naar Pinkpop voor de bands, niet omdat het nou zo'n leuk festival is  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
MOH dan?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
uuuh wat? |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Lijkt me logisch? Ik bedoel, je gaat ergens heen als je de bands leuk vindt. Niet omdat de sfeer geweldig is  |
|
chimera Erelid
masters of hardcore? ik horode muziek dus ik gooi ook ff een afkorting er door heen XD |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Nou, Lowlands is meer een sfeerfestival  |
|
nietmeer
|
Daarom ga ik ook nooit naar Lowlands  en Chimera: hardcore is niet bepaald mijn smaak  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
hier ook niet  Sziget is echt een aanrader mocht je de line up de moeite waard vinden! Echt tof en een supersfeer! |
|
nietmeer
|
Ja ik weet het, ik weet alleen dat mn portemonnee het op het moment geen aanrader vindt  |
|
chimera Erelid
pff ... niemand hierheeft 'smaak'  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Chimera: En jij wel wil je zeggen ?  |
|
nietmeer
|
@Jasjee:  Nouja, iedereen mag zelf weten wat hij/zij luistert, ik luister alleen geen hardcore  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
Precies  , iedereen is vrij om te luisteren wat hij/zij wilt luisteren, dus  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Het dichtste wat ik in die richting luister is denk ik Pendulum / Hadouken / Nobody Beats the Drums... En Bloomingdale / Sensation zo af en toe. En dat is best wel ver weg geloof ik  |
|
nietmeer
|
Nja, ik luister heel veel, maar ik hou niet van 'extreme' muziek en absoluut geen R&B. Verder genoeg: Rock (zie vorige posts  ) Hiphop (maar dan wel de serieuzere, dus geen Lil' Wayne) Trance (geen namen, maar 't luistert wel lekker  ) en nog meer stijlen die ik vergeet  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
In de 'negermuziek' luister ik eigenlijk alleen Black Eyed Peas en N.E.R.D. |
|
nietmeer
|
Black Eyed Peas vind ik echt verschrikkelijk  Ik heb het qua hiphop meer richting Eminem en ook die nederlander Diggy Dex ofzo. |
|
chimera Erelid
dat vind ik geen neger muziek
neger muziek vind ik, lil wayne lil jophn vijftig cent uhmmmm en alle andere kansloze rap |
|