|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ja, beetje door de VS  |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Vet  ik ga rondreisje Europa doen |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
wowow nice allemaal  :d met vriendinnen ben ik nogsteeds opzoek waar na toe(misschien limburg), en met me ouders waarschijnlijk naar england  |
|
Luna
Moderator
Ja, dat worden allemaal hele boeiende blogjes straks  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Anoek: Ik ga naar Warsteiner, San Gimignano (Italië) op werkvakantie en nog twee keer op zomerkamp. |
|
Anoek Erelid
Ahh Engeland, ik ben zo jaloers. Ik wil echt zo graag nog een keer naar Engeland, vooral Londen Maar vriendinnen waarmee ik op vakantie ga, daarvan is de ene vorig jaar daar geweest, en gaat de ander dit jaar @mmCool, wat voor werk?  |
|
Luna
Moderator
Muse, dat klinkt ook echt kei leuk ;D |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
en hier zijn ook nog de vierdaagsefeesten... druk programma Maar Amerika.. wow! edit: ik doe vrijwillig opknapwerk in een klooster in Italië. Hier zijn we al 4 keer geweest met een groep jongeren uit de parochie (ik 3x) en we knappen daar dingen op. Zo hebben we bijvoorbeeld de kerkbanken afgeschuurd, gebeitst en gelakt, een terras aangelegd, de tuin heeft altijd werk nodig, muren witten, hekken verven (enzo enzo enzo) |
|
Anoek Erelid
Ja daar ben ik ook wel jaloers op, Amerika  Ga je in je eentje of met vrienden of familie? |
|
Irthe Erelid
@Luna: zeker  ik ga dit jaar minder op vakantie dan vorig jaar.. maar oke ik heb nu vast werk (ochtendkrant dus) en tja als ik vervanging regel (mama, broertje  ) vooral bij me broertje moet ik mijn loon deels aan hem afstaan  anders doet hij het niet (1 week,40 euro, daar zegt hij geen nee tegen) ik hoop alleen dat het ditjaar geen onwijs warme zomer wordt maar gewoon lekker weer, vorig jaar terug weg van vorige kamperen het was iets van 30-35 graden en we gingen met openbaar vervoer terug  afrader! @mm: klinkt onwijs tof om te doen^^ |
|
Anoek Erelid
@mmTof @IrtheMet 30 graden in een bus, ik kan er over meepraten -.- |
|
Luna
Moderator
Muse, dat is echt superleuk  Irthe, ik hoop dat het weer meezit dan  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ja, altijd erg mooi! Ik zal eens een foto zoeken ... |
|
Irthe Erelid
|
|
Anoek Erelid
@IrtheJa lekker benauwd enzo... Bah |
|
Luna
Moderator
Met je verbrande benen op een leren bank geplakt zitten en dan moeten opstaan na drie uur reizen in ruim 30 graden....ik heb er nog een trauma van  |
|
nietmeer
|
Hey vrienden  |
|
Irthe Erelid
ja en alles plakt dan  en je bent moe..  alles bij elkaar geen fijne combo  hoi banaal! |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo  |
|
Anoek Erelid
Hoi  |
|
Irthe Erelid
hoi LQ  en anderen die sneaky hier ook verstopt zijn.. ja jij ook daar achter die barkruk..  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
waar is da muse  ? |
|
MuseMatt