|
nietmeer
|
hey  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
het is hier echt rustig..  iedereen nog in winterslaap..?  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
*wordt wakker*  |
|
Irthe Erelid
goedemorgen  |
|
nietmeer
|
Hey Delenn  |
|
Delenn
Oudgediende
ben eigenlijk al pas vanaf half 10 mn bed uit. Eerst ontbeten en mn vader's verhalen aangehoord  toen Weissensee special op SBS6 gekeken  toen 24 aflevering gezien  en nu huiswerk  hoi irthe en SA   |
|
nietmeer
|
Dan heb je dus al een druk dagje gehad  |
|
Delenn
Oudgediende
ja eigenlijk wel he  en heb ook nog eens taart op  en ik heb alle weissensee foto's bewerkt en er een blogje van gemaakt  en ik ga zo naar mn opa en oma  (voor de 5de keer deze week volgens mij  ) en oh ja...ik was huiswerk aan het maken  |
|
Irthe Erelid
kom ik aan met mijn net een anderhalf uur wakker>< en ik ben niks waard>< weer laat geworden  ik had ook taart?  |
|
nietmeer
|
Ow lekker die taart  Ik zal zo eens kijken naar je blog  Gezellig bij je opa en oma langsgaan  het maakt toch niet uit hoe vaak je gaat Hmm huiswerk is niet leuk  succes ermee Delenn  |
|
Delenn
Oudgediende
als je ook taart op hebt, heb je ook al wat bereikt vandaag Irthe  SA: altijd leuk om langs mn opa en oma te gaan  (vooral handig ook dat ze op een steenworp afstand wonen  ) |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
hoi  |
|
nietmeer
|
hoi  ik heb je even toegevoegd op youtube, mm  |
|
Irthe Erelid
hey muse  Delenn ga je ook huiswerk maken bij je opa en oma dan of?... mooie foto's trouwens van dat weissensee  die ene met die boom en dat hekje is het mooist vind ik denk ik  hoi doppert  |
|
nietmeer
|
Hey MM  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ik zie het Doppert Hoe is't weekend voor jullie? |
|
Delenn
Oudgediende
@Irthe; nee hoor, dat lukt daar niet  tis altijd zo druk gezellig bij mn opa en oma, als je daar een boek openslaat wordt hij gelijk uit je handen gejat en ingeruild voor een stuk chocola of een koekje  |
|
Irthe Erelid
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ochjee Irthe  hoe komt't? |
|
nietmeer
|
@ Delenn: het zijn leuke en mooie foto's  @ MM: het weekend is bij mij erg rustig en bij jou? |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Hier wel aardig.. gisteren uit geweest met 'n vriendin van me en nog wat andere vriendinnen van haar. Dat was gezellig, behalve dan dat ze getroost moest worden... het was met haar en haar vriendje net stukgelopen  |
|
Irthe Erelid
@MuseMatt: achja, zeg maar er gebeuren dingen met mijn vriendinnen die eigenlijk niet horen te gebeuren>< of in iedergeval niet gepland was. ene hebben we maar bestempeld tot ho.r of sl.t (echt vloog van een na ander in dieka) en tja ander is vreemd gegaan, dus die was ook erg vrolijk  naja en vandaag helft van dag geslapen, nu tegenop zien tegen straks... denk ik.. |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
mmm wat is er straks dan? |
|
nietmeer
|
@ MM: oke, dat uit gaan is wel leuk, maar dat de relatie van je vriendin uitgegaan is niet leuk  wel goed dat je dan uitgaat om haar af te leiden  @ Irthe: He bah dat is ook niet leuk |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
SweetAngel01: we hadden sowieso al afgesproken dat ik daar heen zou gaan, nu was het alleen even extra hard nodig |
|