|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote MuseMatt: ik ben blij met gemiddelde lengte zijn  Wist je al dat ik langer ben dan jij?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
dat weet ik Wist je al dat ik minder zeur dan jij?  |
|
nietmeer
|
@ MM: Ik denk dat ik de kleinste ben van iedereen hier  @ Ladineko: hmm dat merk je nog wel of ik dat wil of niet  |
|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Waarom weet ik het antwoord daar al op ?  |
|
Kameleon Oudgediende
Muse, dat wist ik al ja  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
hoe klein ben je dan? |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
1.53  of was dat niet voor mij bedoeld, sorry spring er zomaar tussen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
Quote: @ DFCPhoenix:Ja k ben ook op stage bij Q-park  nu ook ff spammen omdat k toch moet wachten tot image klaar is met restoren  ook een icter?  ook al stagiar?  leuk zeg xD |
|
nietmeer
|
@ Ladineko: uhm misschien omdat jij me door hebt  @ MM: ik ben 1.59m  |
|
Ulestroate Erelid
 WMRindex: 470 OTindex: 2.130
|
hallo YMD  DFCPhoenix: haha ja je moet toch wat he  denk dat ik wel na dit jaar stop met sgool, 4 jaar is tog lang genoeg dacht ik zo  |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote yes_my_dear: 1.53  of was dat niet voor mij bedoeld, sorry spring er zomaar tussen  Ik ben 1,63  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
dan is YMD kleiner  |
|
nietmeer
|
Hmm ja  dan ben ik niet de kleinste  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Hallo Ulestroate.  Hoe spreek je Ule eigenlijk uit, als Uuuu of als Oele. Een oele is bij ons namelijk een uil  @SA1 dan ben ik de kleinste  maar dat is oneerlijke concurrentie, heb een ziekte en ben daardoor klein gebleven |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote yes_my_dear: 1.53  of was dat niet voor mij bedoeld, sorry spring er zomaar tussen  Ik ben 1,63  Reus!  |
|
Ladineko
Oudgediende
Quote SweetAngel01: @ Ladineko: uhm misschien omdat jij me door hebt   Omdat we samen 1 zijn  |
|
nietmeer
|
@ YMD: Yep, hmm dan is het niet leuk  En Gefeliciteerd met je 1000 posts  kies maar een avatar uit  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote SweetAngel01: @ YMD: Yep  En Gefeliciteerd met je 1000 posts  kies maar een avatar uit  *doet regenjas open en zegt met lage stem, kies er maar 1 uit*  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
duurt hier niet lang meer voordat ik de 10000 posts heb bereikt  |
|
yes_my_dear Oudgediende
Quote SweetAngel01: @ YMD: Yep  En Gefeliciteerd met je 1000 posts  kies maar een avatar uit  Ladi????  * kijkt met trouwe honde-ogen* |
|
Ladineko
Oudgediende
Wat is er? |
|
nietmeer
|
Quote Kameleon: Quote SweetAngel01: @ YMD: Yep  En Gefeliciteerd met je 1000 posts  kies maar een avatar uit  *doet regenjas open en zegt met lage stem, kies er maar 1 uit*   Niet zo bedoeld kammie  |
|
Kameleon Oudgediende
Oh, sorry SweetAngel, weer zo'n humorbui van mij  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
jeetje wat 'n kutweer is't hier zeg |
|
Ulestroate Erelid
 WMRindex: 470 OTindex: 2.130
|
YMD: UUUUUU-le  haha  Quote: Wikipedia: De naam "Ulestraten" komt waarschijnlijk van het Latijnse olla, dat 'pot' betekent. In Ulestraten zijn dan ook overblijfselen van een Romeinse pottenbakkerij aangetroffen. Wordt ook wel verklaard als een samenstelling van oele ‘laaggelegen, vochtig’ en het meervoud van straat. Water, moeras is in het oud-Duits üd, ül, ole. Ulestraten kan dan vertaald worden als ‘waterstraat, moerassige doorgangsweg’ Ulestraten is opgenomen in de Mergellandroute. |
|