|
Ladineko
Oudgediende
 WMRindex: 324 OTindex: 11.847 T |
Pfffff, Me voorhoofd word steeds warmer en mijn koppijn word heviger  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Muse, dat kan ik echt ontzettend moeilijk, omdat ik dingen aan elkaar moet hechten in mijn hoofd, om het reeël te kunnen zien en begrijpen.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
hoe kan jij dan ooit een boek lezen als er geen film van is? je moet het gewoon gaan lezen |
|
Ulestroate Erelid
 WMRindex: 470 OTindex: 2.130
|
@Ladineko: arme jij, mis je SweetAngel01 nu al?  Iedereen: goedemiddag  |
|
Ladineko
Oudgediende
@Ulestroate: Ze komt vanavond nog hoor... maar het is een beginnende koorts  en hey broertje  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Muse, ik ben gewoon enorm ingewikkeld  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
DFC lol jij wilt die wel zien met haar ofnie  |
|
nietmeer
|
@ Ladineko: Als het niet gaat bel dan je moeder en ga naar huis toe  @ Ulestroate: Dag zwager  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Ulestroate: Broer   @ Chimera: Jaloeeeeeeeeeeeeeers ....  |
|
Ulestroate Erelid
|
@Ladineko: haha ok dan  ik dacht dat ze naar huis ging @Jasjee: ZUSJEEEEEE  SweetAngel01: Schoonzusjeeeee   |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@ Ulestroate: Hoe is het met mn broer ?  |
|
nietmeer
|
Zo...even een wel verdiende kom noodles  |
|
Ulestroate Erelid
|
@Jasjee: ja gaat wel goed, heb weer beetje minder last van mijn rug  en hoe is t met mijn zusje?  |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
@chimera: ja man tuurlijk  heb em al van der gekregen dus waarom ook niet gelijk met der gaan kijken? @Ulestroate: hoii  edit: Jasje zit nog steeds op de biechtstoel op vraag numero 3 te wachten klikken |
|
Ladineko
Oudgediende
@Ulestroate: Vanavond ja... maar ze komt natuurlijk nog wel ff bij me eten en ze gaat echt niet weg zonder een knuffel en zoen  SweetAngel01: Ik ben een sterke kerel  Moet tegen een stootje kunnen, door al die klappen van jou  |
|
Ulestroate Erelid
|
|
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Ulestroate: jou ken ik geloof ik nog niet  (ben dan ook niet voor niets nieuw xD) aangenaam |
|
nietmeer
|
@ Ladineko: echt wel dat is het voordeel van klein zijn  @ Ladineko: Zo hard sla ik niet  |
|
Ladineko
Oudgediende
Wat is het voordeel van klein zijn? Nou, Het kan soms best wel hard zijn hoor  |
|
Ulestroate Erelid
|
DFCPhoenix: Ik ben normaal wel op woensdag, donderdag en vrijdag hier te vinden(althans de laatste 3 weken) maar had het deze week een beetje errug druk, nu eindelijk weer wat rustiger  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@Ulestroate: oke  ja dat heb je wel is he die drukte^^ naja gelukkig nu weer wat rustiger ik ben der normaal door de weeks af en toe tussen door een postje moet wel bezig zijn met men stage  nu ff wat spammen hier omdat men begeleider der niet is  |
|
nietmeer
|
@ Ladineko: Ik ben klein dus kan onder je omhelzing en zoen uit komen  Dat is een voordeel van klein zijn  Je bent gewoon niks gewend  |
|
Ulestroate Erelid
|
@ DFCPhoenix:Ja k ben ook op stage bij Q-park  nu ook ff spammen omdat k toch moet wachten tot image klaar is met restoren  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik ben blij met gemiddelde lengte zijn  |
|
Ladineko
Oudgediende
Ik kan het wel hebben hoor  Vooral als je vroeger heb moeten vechten voor je leven  De vraag is... wil je er onderuit komen  |
|