|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@TheE, ja we worden al gek van je  t is maar goed dat t morgen is  en niet volgende week Doegg   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@ CnC.. wil je ze alle 60 weten  hier een paar cassatie, causaal, celibaat, cerebraal, cesuur, charlatan, chicaneren, clandestien, clementie, cocooning, coherent... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@cnc; hahahha, maar an morgen ga ik dan weer zeuren dat ik hem mis   lief he van mij?  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Queen, Ok, das wel weer genoeg  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: cnc; hahahha, maar an morgen ga ik dan weer zeuren dat ik hem mis   lief he van mij?  Je bent geweldig  |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Theemonster: cnc; hahahha, maar an morgen ga ik dan weer zeuren dat ik hem mis   lief he van mij?  Je bent geweldig  vind ik ook    |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC begrijp je nou wat ik bedoel? (..dat ik er dus niet echt zin in heb om dat te maken met zulke woorden...) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
LQ Een normaal persoon gebruikt die woorden toch nooit  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
LQ, jah, ik begrijp het, ik zou in 80% van de gevallen ook niet weten wat ik zou moeten doen eigenlijk |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: LQ Een normaal persoon gebruikt die woorden toch nooit  Behalve als je de politiek in gaat, dan worden dat soort woorden ineens belangrijk, zodat t gepeupel niet meer weet wat je bedoelt  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Thee... de betekenis heb ik ook al.. @ Blend.. die woorden was ik dus vanochtend aan het opzoeken.. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@CNC ik zei toch ook normale mensen??    |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC.. en ik val dus onder de normale mensen want ik ben echt niet van plan om de politiek in te gaan |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
cas·sa·tie (de ~ (v.), ~s) 1 [jur.] vernietiging van een vonnis in hoogste instantie cau·saal (bn.) 1 oorzakelijk ce·li·baat (het ~) 1 ongehuwde staat, zoals verplicht voor r.-k. geestelijken ce·re·braal (bn.) 1 betreffende de hersenen 2 zeer verstandelijk, uitsluitend redenerend ce·suur (de ~ (v.), cesuren) 1 ritmisch rustpunt in een versregel of melodie 2 grens tussen onvoldoende en voldoende op tentamen ce·suur·te·ken (het ~) 1 teken waarmee een cesuur wordt aangegeven
Moet ik doorgaan? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Cnc.. zoiets had ik ook al hoor  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
;) Ik gebruik dr gewoon een online woordenboek voor, kan in 5 seconden een woord opzoeken  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
duhuuuh.. wat denk je dat ik op school deed dan... ook een online woordenboek gebruiken..wou ook gaan WMRen maar iemand naast me werd al betrapt omdat ie op Online Soccer Manager zat te klooien dus die is al voor een week van het schoolsysteem afgekickt |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Little Queen: duhuuuh.. wat denk je dat ik op school deed dan... ook een online woordenboek gebruiken..wou ook gaan WMRen maar iemand naast me werd al betrapt omdat ie op Online Soccer Manager zat te klooien dus die is al voor een week van het schoolsysteem afgekickt Zou ik ook doen als ik iemand betrap op het spelen van OSM... dat je voetbal kijkt, ok, ik kan het al niet echt begrijpen maar goed, maar dat je vervolgens ook nog een beetje gaat nep managen, nee  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC,, ik kon daardoor niet WMR en omdat iemand ons steeds in de gaten houd... het schijnt ook dat ze kunnen zien wat we doen.. is dat niet een beetje een inbreuk op mijn privacy.. ik hoop toch niet dat zn mijn mailtjes die ik verstuur en ontvang uitgebreid gaan zitten lezen... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
LQ Bij ons op de middelbare hadden ze een 21 inch scherm met daarop een overzicht van alle pcs. Ze konden zo zien wat je deed, ze konden zelfs de pc overnemen. Dus ik denk wel dat ze het kunnen zien, maar ze kijken er niet al te snel naar, alleen opvallende dingen zoals games springen eruit. |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ CnC,. gelukkig maar  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Bah, batterij van mn foon weer leeg... die dingen van tegenwoordig zuipen echt stroom alsof het een breezer is |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@ Cnc,. mijn mobiel is ook weer fijn bijna dood alleen omdat ik maar een paar smsjes had verstuurd  .. tis trouwens wel rustig hier zeg... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Queen, ja, nogal he... Nja, ik heb een nieuwe telefoon, een Motorola MOTOKRZR, maar die doet de helft zo lang met zn batterij als mijn 4 jaar oude NEC N233i
Ok, toegegeven, de batterij van de KRZR is 4 keer zo klein, maar toch |
|