|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
Quote Muaddhib: *geeft een biertje aan Blend* en het eerste alcohol gaat naar Blend, wat een (twijfelachtige) eer  nou ik zou er niet trots op zijn |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
CNC Ach, je doet wat je moet doen  Muad  Ik zie het gewoon als een prestatie  (zit btw nu ook IRL aan het bier, Amstel dan  ) |
|
nietmeer
|
Ik heb het dus wel goed gezien, thee is wel terug @Blend: om 16.47? lekker vroeg... (je hebt een HJ overigens...) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Welkom terug theetje   Muad, een twijfelachtige eer inderdaad  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: Ik heb het dus wel goed gezien, thee is wel terug  Je had het alleen veel te vroeg gezegd, haha  |
|
Theetje
Oudgediende
|
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
|
|
Theetje
Oudgediende
Quote Muaddhib: Ik heb het dus wel goed gezien, thee is wel terug  hoooooi   |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyNou, dat ga ik uitbuiten dus  Jullie betalen mijn kaartje  Ik betaal zelf wel de drank voor me, cola dus  |
|
nietmeer
|
ach ja... dat komt er van heh, als je 's nachts wakker word gehouden door muggen... @TheE: iets te drinken? |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: ach ja... dat komt er van heh, als je 's nachts wakker word gehouden door muggen... @TheE: iets te drinken? Muggen? In welke dierentuin woon je? |
|
nietmeer
|
@Blend en ikky: ik ben niet nieuwsgierig, maar.... waar gaan jullie naartoe? CnC: in een moeras genaamd Gouda... |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Muaddhib: @TheE: iets te drinken? colaatje light graag, in een groot glas, heb dorst |
|
Blend
Oud Moderator
@ikkyDus jullie willen lopen???  |
|
jacodenni Erelid
|
ik trakteer dus drink zoveel mogelijk |
|
ikky
Oudgediende
|
@Blend, ga maar weer chanteren jij  smiecht  Ik krijg je nog wel  Muad, we gaan naar het concert van Goose (is een band  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Muaddhib: @Blend en ikky: ik ben niet nieuwsgierig, maar.... waar gaan jullie naartoe? CnC: in een moeras genaamd Gouda... Had ik kunnen weten  Zijn die muggen niet allang ge-emigreerd naar de hel? |
|
nietmeer
|
*geeft een Duits groot glas Cola Light aan Thee (das dus 1L cola)* alsjeblieft  CnC: ja, naar de hel genaamd ***** 10 (mijn huis dus....) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: @ikkyDus jullie willen lopen???  HEEEE, ga jij is heeeeeeel snel lief doen tegen ikky, anders krijg je met mij te maken, ik weet waar je flitsende rode fiets staat   |
|
ikky
Oudgediende
|
Quote Muaddhib: CnC: in een moeras genaamd Gouda... Gouda is hartstikke leuk  Kom er iedere week  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: Quote Blend: @ikkyDus jullie willen lopen???  HEEEE, ga jij is heeeeeeel snel lief doen tegen ikky, anders krijg je met mij te maken, ik weet waar je flitsende rode fiets staat   Nou? ik wil wel een nieuwe fiets eigenlijk? hoeveel versnellingen? |
|
jacodenni Erelid
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Muaddhib: @Blend en ikky: ik ben niet nieuwsgierig, maar.... waar gaan jullie naartoe? CnC: in een moeras genaamd Gouda... Had ik kunnen weten  Zijn die muggen niet allang ge-emigreerd naar de hel? jah lekker warm daar weetje |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Muaddhib: *geeft een Duits groot glas Cola Light aan Thee (das dus 1L cola)* alsjeblieft  dankje  |
|