Cafe de Nachtvlucht |
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Twaggy: Quote Liz87: Quote Twaggy: ik ga zo eieren bakken want ik moet om 5 uur werken Wat voor werk doe je? Wil je graag een huisdier worden dan?  supermarkt (moet ook wat bijverdienen;)) as long as i can stay whit you  Aah ok... Ach jou, je moet ergens beginnen heah   Ben je duur in onderhoudt? Stel je veel eisen aan je leefomgeving?  ;) |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
meui zo Thee hier een appelsap  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
lekker twaggy, dank u |
|
Twaggy Oudgediende
|
Liz Dat verschilt als ik 's avonds mijn stukkie vlees krijg ben ik al snel tevreden  een bed is al voldoende  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@liz Ahh, das waar ook, je moet dat hele stuk lopen  Ik hoop idd voor je dat het droog blijft, ik hoop het ook een klein beetje voor mezelf  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Theemonster:
en ik ben bij de jamin geweest * knorrr knorr zegt mn maag... * Ik mag er wel langs lopen maar niet naar binnen |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz Ahh, das waar ook, je moet dat hele stuk lopen  Ik hoop idd voor je dat het droog blijft, ik hoop het ook een klein beetje voor mezelf  Sportief op de fiets? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Twaggy: Liz Dat verschilt als ik 's avonds mijn stukkie vlees krijg ben ik al snel tevreden  een bed is al voldoende  Haha... Als je mn huisdier wil worden mag t best hoor  Is weer eens wat anders dan een hond of een kat;) |
|
Theetje
Oudgediende
liz; staat hier nu een bak met snoep naast mijn laptop  |
|
Liz87 Erelid
|
* Kwijl kwijl * |
|
Twaggy Oudgediende
|
*roept vanuit de keuken iemand anders ook een gebakken eitje? zoja ff wachten je kan zo de keuken in  * |
|
Blend
Oud Moderator
liz jep, ik ben weer erg sportief  Dat 2 keer per dag een 20 minuten fietsen is echt zoooooo sportief  Ach beter dan niks  (moet je nou weer over mijn arm kwijlen  ) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz (moet je nou weer over mijn arm kwijlen  ) Vind je dat niet fijn?;) |
|
Blend
Oud Moderator
niet op mijn arm  |
|
Theetje
Oudgediende
ik verveeeeeel me, weet een van jullie nog wat te doen? |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Ik wil de mensen die nog even moeten zitten niet ontmoedigen... maar den deze hier gaat zo weer op proefverlof voor een nachtje... even wat boterhammetjes smeren voor de tijd die ik morgen weer moet gaan zitten brommen...  Tot latersss  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: niet op mijn arm   waar dan..?  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
 doei Hoskeu |
|
Blend
Oud Moderator
Achter in mijn nek, dat als het straaltje naar beneden loopt je kippevel krijgt...  Dit kan hij niet verzonnen hebben, dit moet hij meegemaakt hebben |
|
Theetje
Oudgediende
weet niemand iets voor mij te doen?  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Met je grote teen spelen, Thee;)  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Achter in mijn nek, dat als het straaltje naar beneden loopt je kippevel krijgt...  Dit kan hij niet verzonnen hebben, dit moet hij meegemaakt hebben Ahum... Hou je daar echt van?  Kan geregeld worden hoor  ;)  |
|
Theetje
Oudgediende
liz; heee dat wilde ik zeggen  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Theemonster: weet niemand iets voor mij te doen?  eten? doe ik ook  |
|
Theetje