Cafe de Nachtvlucht |
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
tjah ik ben wel lui en ik kan bijten maar ik ben geen krokodil  |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
komt een vent bij de dokter zegt ie "dokter ik ben gebeten door een krokodil!" zegt die dokter "ja dat doen ze..".  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
liz In de winkel.... Daar ligen hele luie  Met een hengsel eraan en een ritssluiting |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: liz In de winkel.... Daar ligen hele luie  Met een hengsel eraan en een ritssluiting Of zo een met een opblaas tuitje...  in alle kleuren... kan je nog kijken welke bij je schoenen past...  EDIT: (Om het maar even op die andere topic te betrekken) |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Twaggy... Haha... @ Blend... Bedankt voor de tip  Wil alleen een levende! @ Hoskeu.. Die kunnen niet bijten  Dus dat is te saai.. |
|
Hoskeu Erelid
|
@Liz... Wil je gebeten worden dan??  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu... Haha... Nee dat niet... Maar goed, als ie niet kan bijten kan ik m ook niet voeren... En als ik m niet kan voeren, dan wil ik m niet.. OK. Dit gaat echt nergens over...  |
|
Twaggy Oudgediende
|
dat zeg ik kan bijten en gevoerd worden  ik hou van voer  |
|
Blend
Oud Moderator
liz Nog 2 en een half uur, voor jou 2  Wat een dag, er komt maar geen einde aan  |
|
Twaggy Oudgediende
|
nog 5 halve uren te gaan blend  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Nou dat we het toch over voer hebben.
Weet iedereen al wat je gaat eten vanavond, ik eet boerenkool vanaaf |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik ga zo eieren bakken want ik moet om 5 uur werken |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: liz Nog 2 en een half uur, voor jou 2  Wat een dag, er komt maar geen einde aan  Quote zen wijsheid:
Of je het leven nu huilend of lachend doorbrengt, het duurt even lang.
|
|
Blend
Oud Moderator
Dat klinkt nog meer Twaggy @StyvonNee, nog niet helemaal zeker. In ieder geval aardappelschijfjes en erwtjes met gebakken uitjes, het vlees weet ik nog niet. Dat word of piri piri kip of karbonade  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuMaar door die wijsheid gaat de tijd ook niet sneller  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Oh een karbonaadje lekker  |
|
Hoskeu Erelid
|
Bij mij wordt het hasjee of chili concarne... Zijn jullie morgen ff blij dat ze nog geen geur hebben uitgevonden en toegevoed op dit forum...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: @HoskeuMaar door die wijsheid gaat de tijd ook niet sneller  Wat is tijd?? Quote http//bladiebla(intereseerd toch niemand...):
Synchroniteit
Synchroniteit wil zeggen dat gebeurtenissen synchroon, d.w.z. gelijktijdig plaatsvinden. Als we bedenken dat tijd een illusie is en alles enkel energie, zal alles tegelijk plaatsvinden.......
.......Alles gebeurt gelijktijdig en we zijn toeschouwers in het hier en nu, immers er is geen verleden en geen toekomst. Alles wat we zaaien zullen we oogsten in een oneindig schouwspel waarin we mogen leren en beleven.
(Als ik vervelend wordt moet je het zeggen  ) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Twaggy: ik ga zo eieren bakken want ik moet om 5 uur werken Wat voor werk doe je? Wil je graag een huisdier worden dan?  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
(at) hoskeu... nee hoor het is nog niet vervelend.. oja Halloow iedereen |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: liz Nog 2 en een half uur, voor jou 2  Wat een dag, er komt maar geen einde aan  Aaah... Ik heb medelijden met je hoor...  Ik moet trouwens een takkeeind lopen straks.. Hopen dat het droog blijft  |
|
Twaggy Oudgediende
|
bored |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
oke zeer saai hier... wie komt er met een portie saaie info??? |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Liz87: Quote Twaggy: ik ga zo eieren bakken want ik moet om 5 uur werken Wat voor werk doe je? Wil je graag een huisdier worden dan?  supermarkt (moet ook wat bijverdienen;)) as long as i can stay whit you  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
oew, internet is still alive!!!!  en de telefoon doet het weer  en ik ben bij de jamin geweest  en bij de bieb  |
|