Cafe de Nachtvlucht |
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Irripirr: Quote Ikke: Ik ga nooit in bad, kga alleen onder de douche.... Heb toen ik kleiner was 'n trauma opgelopen aan 't bad  Awh hoezo dat? Zat toen ik 'n jaar of 7 was in bad toen ik naar de wc moest, dus ik eruit klimmen. Maar toen ik net m'n rechterbeen over de rand had, gleed mijn linkerbeen weg. 15 minuten later was m'n linkertestikel formaatje biljartbal... Quote irripirr: Ik was trouwens net ff verdiep in je PP  Ok, nog wat interessants gezien, of 'n opmerking ter verbetering? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
bier met een jenever plz |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Auwh!  En uhmz.. Ik vond eigenlijk je hele PP wel interessant.  Je hebt interesses wat niet zo heel veel voorkomt bij de jeugd dacht ik zo. Like science, het is idd er boeiend! Ook je gitaar vind ik vét, wil het nl zelf ook spelen  |
|
nietmeer
|
Quote Ikke: Vast nog wel, volgens mij heeft nog niemand de bardienst op zich genomen wel iemand voor mij alstublief een kopje koffie inschenken ik kan niet bij de pot en ik kan zo'n volle pot niet meer tillen dank u  |
|
Irripirr Senior lid
|
Hans. scrol eens naar boven. Ik had al een kopje ingeschonken  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Irripirr: Auwh!  Ja nogal, heb 3 dagen in 't ziekenhuis gelegen. Gelukkig was er volgens de chirurg geen blijvende schade  Quote Irripirr: En uhmz.. Ik vond eigenlijk je hele PP wel interessant.  Je hebt interesses wat niet zo heel veel voorkomt bij de jeugd dacht ik zo. Like science, het is idd er boeiend! Ook je gitaar vind ik vét, wil het nl zelf ook spelen  Met gitaarspelen moet je gewoon beginnen. Wat wil je dan zoal gaan spelen? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Goedenavond allemaal...!  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Liz87: Goedenavond allemaal...!  Howdy  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Ikke.. Alles goed hier? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Liz87: @ Ikke.. Alles goed hier? De mensen in Den Voogelvlucht zijn er niet helemaal bij geloof ik. Met mij gaat 't wel goed, en met jou? |
|
Irripirr Senior lid
|
Gelukkig maar  Ik ben zelf vroeger wel eens in de WC-pot gevallen  Gelukkig durf ik nog naar het toilet te gaan  Mij moet je helaas niet zoveel vragen over een gitaar want zoveel verstand heb ik daar niet van (zoals zoveel dingen niet) maar ik wil een 'klassieke' gitaat (volgens mij heet dat gewoon een akoestische gitaar?) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Ikke: Quote Liz87: @ Ikke.. Alles goed hier? De mensen in Den Voogelvlucht zijn er niet helemaal bij geloof ik. Met mij gaat 't wel goed, en met jou? Ja, goed hoor...  Weekend zit er alleen helaas weer op... Leuk weekend gehad? |
|
Ikke
Oudgediende
@Irripirr: klassieke gitaar, akoestische gitaar, spaanse gitaar is allemaal 'tzelfde. Wat voor stijlen muziek wil je spelen? |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Liz87: Goedenavond allemaal...!  Gegroet o schone jonkvrouw *geeft Liz87 een kus op haar hand* |
|
Irripirr Senior lid
|
@ Ikke Haha oke  Dat weet ik eigenlijk nog niet.. Ken je The Kooks misschien? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Liz87: Quote Ikke: Quote Liz87: @ Ikke.. Alles goed hier? De mensen in Den Voogelvlucht zijn er niet helemaal bij geloof ik. Met mij gaat 't wel goed, en met jou? Ja, goed hoor...  Weekend zit er alleen helaas weer op... Leuk weekend gehad? Voor 't eerst in 5 weken weer muziekles gehad  Verder vooral niets gedaan  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zoo, ik ben ook weer schoon, wat houd ik van de douche! bovendien kan ik eindelijk mijn middelvinger aan mijn linkerhand weer bewegen  |
|
Irripirr Senior lid
|
@ Theemonster Kon je dat niet meer dan?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
irripir; nee, zie mijn blog |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Irripirr: @ Ikke Haha oke  Dat weet ik eigenlijk nog niet.. Ken je The Kooks misschien? Gewoon pop/rock en zo dus |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Twaggy: Quote Liz87: Goedenavond allemaal...!  Gegroet o schone jonkvrouw *geeft Liz87 een kus op haar hand* Uuhm... Ook hallo;) |
|
Irripirr Senior lid
|
Hehe oke. Nou gelukkig maar.  |
|
Ikke
Oudgediende
Weinig gitaristen online.... niemand heeft nog op m'n nieuwste /root bericht gereageerd  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Ikke: Quote Liz87: Quote Ikke: Quote Liz87: @ Ikke.. Alles goed hier? De mensen in Den Voogelvlucht zijn er niet helemaal bij geloof ik. Met mij gaat 't wel goed, en met jou? Ja, goed hoor...  Weekend zit er alleen helaas weer op... Leuk weekend gehad? Voor 't eerst in 5 weken weer muziekles gehad  Verder vooral niets gedaan  SPeel je gitaar? Doe je t al lang? |
|
Irripirr Senior lid
|
Jups Ikke. Hun zijn eigenlijk ook mijn bron van inspiratie.. En dag Liz  |
|