Cafe de Nachtvlucht |
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
|
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Quote Ikke: En dan loop ik zo weg en dan roept ze nog zo van: "ik wil je voordat je 't huis uitgaat wel nog 'n keer met 'n leuk meisje thuis zien komen he!" Haha! En waar ligt Blerick ? Heb nog wel een leuke vriendin..   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: Quote Ikke: En dan loop ik zo weg en dan roept ze nog zo van: "ik wil je voordat je 't huis uitgaat wel nog 'n keer met 'n leuk meisje thuis zien komen he!" HAHAHAHA, zo erg is 't bij mij nog niet     Op zo'n moment krijg ik echt zin om 't meest asociale gothic-'meisje' wat ik maar kan vinden op school 20 euro te betalen om 'n keer met mij mee naar huis te komen om m'n moeder de schrik van d'r leven te geven  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Irripirr: Quote Ikke: En dan loop ik zo weg en dan roept ze nog zo van: "ik wil je voordat je 't huis uitgaat wel nog 'n keer met 'n leuk meisje thuis zien komen he!" Haha! En waar ligt Blerick ? Heb nog wel een leuke vriendin..   Noord-Limburg |
|
Irripirr Senior lid
|
Argh das weer zo er weg  Maar lieve mensen ik ga toch nog ff baden. Zou het net al moeten doen maar toen had ik ffies gegeten. Ciao  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Ikke woont maar een paar 100 meter van mijn huis en ik heb 'm nog nooit in 't echt gezien  en dat moet je doen! Wel een filmpje maken he  |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Gaat er nog iemand naar de chat vanavond? We hebben nog ff  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Ikke woont maar een paar 100 meter van mijn huis en ik heb 'm nog nooit in 't echt gezien  en dat moet je doen! Wel een filmpje maken he  Waar woon jij dan? |
|
nietmeer
|
Quote Irripirr: Quote Ikke: En dan loop ik zo weg en dan roept ze nog zo van: "ik wil je voordat je 't huis uitgaat wel nog 'n keer met 'n leuk meisje thuis zien komen he!" Haha! En waar ligt Blerick ? Heb nog wel een leuke vriendin..   wil je naar blerick ik wil je de weg weg wel wijzen overigens iedereen nog een goeden avond |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Centrum;) vlak bij uitzendbureau en 't politiebureau |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Centrum;) vlak bij uitzendbureau en 't politiebureau Ik woon hier net 'n maand, please clearify |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
hmm...Ken je de Burgemeester Gommansstraat?(kom op man, zelfs venlonaren kennen die  ) |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: hmm...Ken je de Burgemeester Gommansstraat?(kom op man, zelfs venlonaren kennen die  ) Ik denk 't wel.... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Oke daar in de buurt woon ik;) |
|
nietmeer
|
Quote alweerdood: hmm...Ken je de Burgemeester Gommansstraat?(kom op man, zelfs venlonaren kennen die  ) Quote alweerdood: hmm...Ken je de Burgemeester Gommansstraat?(kom op man, zelfs venlonaren kennen die  ) Die is dtoch zeer kort bij het winkelcentrum waar je virtueel kunt winkelen |
|
Ikke
Oudgediende
Quote alweerdood: Oke daar in de buurt woon ik;) Dan zul je me inderdaad niet zo gauw tegenkomen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
das idd vlak bij het winkelcentrum(vandaar centrum  ) en virtueel winkelen: ik heb geen idee... edit: @Ikke misschien zie ik je morgen, ik ga denk ik in de molenbossen joggen met een vriendin  |
|
Ikke
Oudgediende
Beetje dooie boel hier  |
|
Irripirr Senior lid
|
Okeee was ik weer. Heb maar een snelle douch genomen  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Irripirr: Okeee was ik weer. Heb maar een snelle douch genomen  Ik dacht al, nou alweer uitgebadderd? |
|
Irripirr Senior lid
|
Nah, ik voelde het gewoon aan dat het hier zo saai was  Quote Hans. Steen: wil je naar blerick ik wil je de weg weg wel wijzen overigens iedereen nog een goeden avond Goedenavond Hans  En de weg hoeft voor mij niet gewezen te worden hoor. Toch bedankt!  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik ga nooit in bad, kga alleen onder de douche.... Heb toen ik kleiner was 'n trauma opgelopen aan 't bad  |
|
nietmeer
|
allemaal een prettige avond is er misschien nog wat koffie?? |
|
Irripirr Senior lid
|
Quote Ikke: Ik ga nooit in bad, kga alleen onder de douche.... Heb toen ik kleiner was 'n trauma opgelopen aan 't bad  Awh hoezo dat? Ik was trouwens net ff verdiep in je PP  *schenkt Hans wat koffie in. Zwart? Met of zonder suiker?* |
|
Ikke
Oudgediende
Vast nog wel, volgens mij heeft nog niemand de bardienst op zich genomen |
|