Cafe de Nachtvlucht |
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Succes der mee!  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Blend: @herauxEn gekomen aan het einde van ons ontdekken, Zullen we arriveren bij waar we begonnen. En voor het eerst de plaats ervan kennen. (ik las dat en dacht, dat is voor heraux) (1) Einde van ontdekken - is leven alsin het duister - onttrokken van al het licht - voegt er zich niets toe aan het kennen. (2) Als de Duisternis dat is waar we begonnen hoe kwamen we in het licht? (3) We kennen dan de plek als een plek van Duisternis - wat voegt dat toe? |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Rijstebrij met bruine suiker
Ingrediënten: 1 vanillestokje, 1liter volle melk, 150 gram paprijst, 4 eetlepels bruine basterdsuiker, 40 gram boter kaneel.
Bereidingswijze: Snijd het vanillestokje in de lengte open. Breng in een pan met dikke bodem de melk met het vanillestokje aan de kook. Roer de rijst erdoor en breng het geheel al roerend opnieuw aan de kook. Kook de rijst in ongeveer 30 minuten op een laag vuur, roer regelmatig. Neem het vanillestokje uit de rijst, schraap de zwarte zaadjes eruit en roer ze door de rijstebrij. Schep de warme rijstebrij in vier schaaltjes en strooi de bruine suiker erover. Leg er een klontje boter op en bestrooi met kaneel. |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
Quote Thom: @Morrowind
Hoe gaat het met je rijmwoordenboek? goed hoor. de open haard vind het heerlijk |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Idee, succes ermee.
Dat rijmt, Bei Mein Gott! |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Thom... Mijn kom is nog vol... Te druk om te eten  Wil je de mijne hebben? Ik mag het eigenlijk toch niet...  |
|
Irripirr Senior lid
|
Ik zit trouwens al de hele dag op WMR ipv WOW. Das echt nieuw voor mij  Ooh en alweerdood.. Geen afkortingen gebruiken.  |
|
Thommy Erelid
|
Droge bladzijdes branden altijd goed! |
|
Thommy Erelid
|
*Neemt lizz' haar soep over* Wow! Een vrouw op WOW! (Geestdodend, verslavend rotspel maar verder maakt het niet uit  ) |
|
Irripirr Senior lid
|
Is dat raar? Een 'vrouw' op WOW? Ik ken er genoeg.. Niet irl trouwens .. :/ |
|
Irripirr Senior lid
|
Oeps, dat was een spam  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Quote heraux: (1) Einde van ontdekken - is leven alsin het duister - onttrokken van al het licht - voegt er zich niets toe aan het kennen. (2) Als de Duisternis dat is waar we begonnen hoe kwamen we in het licht? (3) We kennen dan de plek als een plek van Duisternis - wat voegt dat toe?
(1)Als je ontdekt waar het duister begint dan weet je waar het licht ophoudt en waar je grenzen van je kunnen zijn. (ligt er maar net aan hoe je het vertaald) (2)Alsje van A naar B gaat kan je ook via C en D gaan en er achter komen dat A=B. (3)zie 1 en 2  |
|
Thommy Erelid
|
Dubbel Post  Nee, maar ik ken allemaal van die rare jongejtes die het over dwergen, elfen en draken hebben.. Gekocht en verkocht.. Diezelfde dag! |
|
Thommy Erelid
|
|
|
Irripirr Senior lid
|
Ben ik dan een raar meisje?  |
|
Blend
Oud Moderator
@IrisIs niks met dat spel  Tenminste niet met de spelers ervan, anders was ik ook vreemd. Wacht, ik l*l mijn eigen stnadpunt onderuit  (er is trouwens niks mis met je kwijl, maar het hoort niet in mijn soep  ) |
|
Thommy Erelid
|
Blend is weer is errug laat met z'n reactie  |
|
Irripirr Senior lid
|
@Blend(shudder) meer mensen die WOW hebben gespeeld. (In restaurants word trouwens wel eens gespuugd in het frituurvet, om te kijken of het nog goed is. Uiteindelijk blijft er niks meer van over maar dat hoort daar toch ook niet?  ) |
|
wow lijkt mij echt saai |
|
Blend
Oud Moderator
@ThomHet viel jou ook al op  Ik ben soms wat traag ja  @irris Ik wil liever niet nadenken over wat ze allemaal met ons eten doen  Volgende keer mag je in mijn kommetje kwijlen hoor:aj  |
|
Irripirr Senior lid
|
lol en Runscape of wat je ook gespeeld had lijkt mij echt zooo saai.. of was het Counterstrike? @ Blend Heb je het al op dan?  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
WOW is? World of Warcraft...? ( Zeker een hele blonde vraag...  ) |
|
runescape speelt een vriend van mij. mij lijkt er niets aan |
|
Blend
Oud Moderator
WoW is wel leuk, maar je moet het niet te lang spelen. Tenminste, vind ik. Mijn broertje heeft het, ik speel wel eens met zijn poppetjes (er zal vast wel een ander woord voor zijn, maar ik noem ze poppetjes  ) @IrisIk heb mijn kom soep al op, neem zo nog 1 dan mag je weer naar hartelust kwijlen  In de kom he, niet over mij  |
|
iik hoef geen soep meer hoor, nu ik dit allemaal lees  |
|