Cafe de Nachtvlucht |
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Irripirr: Haha jij bent eigenlijk de einige waarmee ik een beetje contact heb. De rest ken ik verder niet. Ben hier de Newbie nl  Ik ken ook niemand hier  Ben zelfs nog op zoek naar wie ik zelf ben  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@LoempiaIedereen is op zoek naar zichzelf, het is 1 lange zoektocht naar je ware ik. Je komt onderwerp veel persoonlijkheden tegen die soms blijven hangen.. Het schijnt zo te zijn dat je elke 7 jaar veranderd als persoon zijnde... |
|
Irripirr Senior lid
 WMRindex: 718 OTindex: 516
|
Quote Blend: @IrisDus ik was de l*l  Ik voel me vereerd   Haha die laatste smiley's maken het wat ongeloofwaardig Blend  En waar heb jij die info vandaan over je persoonlijkheid?  @ Loempie.. Stom is dat hé. Ik ken het ^^ |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Loempia.. Ach ja, daar ben ik ook nog mee bezig... |
|
Irripirr Senior lid
|
Zoals ik denk, denk ik dus.. Dat je hele leven juist een zoektoch is naar wie je bent.. En als Blend zijn info klopt, dan heb ik nog gelijk ook  |
|
Blend
Oud Moderator
@IrisHeb ik een keer ergens gelezen, dat je elke 7 jaar veranderd. Dat je persoonlijkheid veranderd en soms zelfd lichaamlijk. Ik zal eens kijken of ik er wat over kan vinden op het www |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
hallo hallo hallo
hoe is ie dan, iemand erwtensoep met rookworst???? |
|
Liz87 Erelid
|
@ Poncke... Ik niet bedankt... Mag ik niet van Sonja B.  |
|
|
Quote Poncke: hallo hallo hallo
hoe is ie dan, iemand erwtensoep met rookworst???? Lekker  |
|
Blend
Oud Moderator
|
|
Irripirr Senior lid
|
Mmm, nee bij ons staat de groentensoep op het vuur. Maar is pas over 2 uurtjes klaar  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
liz  doe jij ook al aan Sonja? @Poncke, lekker! |
|
Poncke Erelid
*schept twee bakjes vol voor Blend en Loempia*
Alstu heren. Geniet. |
|
|
Quote Liz87: @ Poncke... Ik niet bedankt... Mag ik niet van Sonja B.  Ik heb iedere dag een S.A.S-dag Schijt Aan Sonja |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
HONGERRRRRR!!! en alle kastjes zijn leeg... @Ponckesorry dak van de week gewoon verdween , maa rmijn internetverbinding begaf het weereens... maar wat cond je van het idee met de clown?? |
|
Poncke Erelid
*schept nog een bakje in voor Everzwijn*
*neemt een hap van zijn dampende erwtensoep*
Lekkerrrrr |
|
Poncke Erelid
@ muts ja ik dacht al, ik zat echt lang te wachten hahaha maar dingen gebeuren. Clown ???? uuuhm had gedronken, help me eens op weg  |
|
Blend
Oud Moderator
Is goede erwtensoep Poncke, mijn compimenten @Irripirr2 uur wachten op soep  Dat is lang |
|
Irripirr Senior lid
|
lols, het Sonja dieet. Weet je wat mijn dieet is? Zoveel eten dat je niet meer kunt. Na zoveel weken in des spiegel kijken, wanneer je je broeken niet meer aan kunt. En dan flink aan de sos gaan  Succes gegarandeerd! @ Blend We maken zelf de groentesoep zonder bouillon dus de vleesjes moeten lang trekken enzo..  |
|
Liz87 Erelid
|
* maag zegt rrr rrr * @ Everzwijn... Yeah ik doe aan aan Sonja...!! En dat is echt niet makkelijk dit weekend  Heb 4 verjaardagen dus dr gaat een hoop aan mn neus voorbij...  En de Erwtensoep van Poncke niet te vergeten.. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Zie ik daar erwtensoep? Mag ik ook 'n kommetje daarvan? |
|
Dniworrom 3e plek SL 2006
 WMRindex: 1.313 OTindex: 607 S |
Quote Blend: Is goede erwtensoep Poncke, mijn compimenten @Irripirr2 uur wachten op soep  Dat is lang oh, dan wil ik ook wel |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
ik heb honger, en ik moet nog steeds dat stuk afmaken.. ben nu op de helft van de halve bladzijde die ik moet.. en ik ben uit mijn woorden! er valt verdomme niks meer over te zeggen  de hele tijd bezig geweest met schrappen in de andere hoofdstukken, en dan in de eigen mening weer te weinig om over te praten  |
|
Poncke Erelid
Oke mensen ik had echt genoeg gemaakt gelukkig. Dus, ikke, liz, alweerdood...
voor jullie een bakkie erwtensoep met unox rookworst. Sonja moet maar even buiten gaan staan...
Lekker, jammer dat het buiten niet echt koud is anders is het nog leuker om erwtensoep te eten... |
|
Blend
Oud Moderator
@IrisDat zijn de lekkerste  Ik ben niet zo fan van groentensoep, maar tomatenzoep maken is wel lekker. Thuis maken we dat ook wel een helemaal zelf, dan ruikt het hele huis zo lekker  |
|