|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
|
|
TeundeSmiley Senior lid WMRindex: 298 OTindex: 875
|
Waarschijnlijk was dit een politie achtervolging en was die gast niet helemaal er met zijn hoofd bij! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Dat wil zeggen, de bestuurder van dat minibusje. Die reed door rood namelijk... Die pickup truck reed door groen.
Ach ja, dombo's. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Volgens mij gaat die tegemoet komende bestuurder met opzet linksaf. Om maximale schade toe te brengen. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
PW, dan beland hij waarschijnlijk in de bak. Hij mag zoiets niet doen, tenzij hij een undercover politie auto is. Wat niet waarschijnlijk is aangezien hij in een aftandse mini bus rijdt. |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Omfg. Hebben ze bij de buren een coverband. Zitten die zo'n nummer te draaien waarbij iedereen meeschreeuwt. Het klinkt voor geen meter!
"Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg" en dat dan 100 keer, compleet vals. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
|
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
@Cee-N-Cee: das toch guus meeuwis  ben ik blij dat ik daar niet woon |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
SF, kan best. maar t klinkt voor geen meter. T is een coverband namelijk.
zucht, en dan moet ik straks nog slapen met die herrie. Joepie! |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
SamenFelix Erelid
@Cee-N-Cee: succes met deze nacht  en de volgende nachten, want die blijven nog wel even doorgaan, 1 voordeel, wordt steeds beter (of niet  ) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
SF, Ach, ik ben al half dood van de feesten deze week. 5 dagen lang feesten en slecht slapen. Wieeeeh! En dit duurt maar 1 nacht, morgen is alles weer zoals vanouds. Dus ik zet de muziek extra hard, en dan hoor ik t niet meer  |
|
|
Lekker pepernoten lijken me dat zeg, Sam zullen wij ze eens maken, dan regel ik de wiet wel  Hoeveel wiet moest er eigenlijk in? |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
zoveel dat je er van stijf staat  |
|
SamenFelix Erelid
doe er ook maar een mexicaanse peper in  doe er maar gelijk 10 eigenlijk, en dan uitdelen  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
|
samenfelix: Maar dan maken we 3 schotels, met normale, die delen we eerst uit, dan met wiet, dan worden ze stoned en dan geven we ze met mexicaanse peper  ! Roy6: Blijft een prachtig nummer! Egt Prachtig... Wat zullen we Drinken, 7 dagen lang! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote TeundeSmiley: Lekker pepernoten lijken me dat zeg, Sam zullen wij ze eens maken, dan regel ik de wiet wel  Hoeveel wiet moest er eigenlijk in?  Ook erg dure noten.  Ongeveer 10 gram weed gooit hij in de boter.  |
|
|
Damn dat is een gekke investering, daar gaat mijn Albert Heijn loontje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
zucht, crackheads  |
|
SamenFelix Erelid
@TeundeSmiley: kom je langs de duane, wordt er gevraagd: duane: wat zijn dat? jij: pepernoten duane: waar voor moeten die mee? jij: kadootje voor de familie duane: keej loop maar door drugs meeemokeld  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@sef...  Wroefff.  |
|