|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
als alcohol zo lekker is, waarom ben ik nog noooit iemand bewust tegengekomen die zijn/haar eerste biertje lekker vond, die niet alcoholvrij was?  |
|
TeundeSmiley Senior lid WMRindex: 298 OTindex: 875
|
Nee, Wel Oksel haar maar dat telt niet mee  Wel een beetje haar op me kin moet een keer gaan scheren |
|
nietmeer
|
Quote Pablo: Quote TeundeSmiley: Dat is zo maar het is altijd best duur... Op camping 1.80 voor 1 getapt biertje! Das weinig, ik dacht dat 2,50 normaal was  ik dacht 2 euro ongeveer  bij het lokale stamcafe kost een flesje bier een eurotje  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
botterzeiler, Je bent met een groep mensen, je gaat naar concerten en je duikt kroegen en disco's in. t hoort er nou eenmaal bij, tenzij je t niet lekker vind natuurlijk.
|
|
nietmeer
|
@Cee-N-Cee: als je het zo bekijkt, maar misschien ook wel je manier van leven  |
|
|
Quote botterzeiler: Quote Pablo: Quote TeundeSmiley: Dat is zo maar het is altijd best duur... Op camping 1.80 voor 1 getapt biertje! Das weinig, ik dacht dat 2,50 normaal was  ik dacht 2 euro ongeveer  bij het lokale stamcafe kost een flesje bier een eurotje  Was een Camping in Frankrijk, met Nederlandse eigenaren en ze kochten heel veel goedkoop in alleen maar heineken |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@Cee-N-Cee: ik denk dat Bottenzeiler gewoon een perfecte BOB is  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
botterzeiler, valt mee. Ik ben normaliter niet zo van de drank. Drink eigenlijk alleen bij gelegenheden en dan maar 1 of 2 alcoholische drankjes, meer niet. Ik heb geen zin in zo'n enorme kostenpost en alcohol is ook niet al te gezond voor je  |
|
|
Quote Cee-N-Cee: botterzeiler, valt mee. Ik ben normaliter niet zo van de drank. Drink eigenlijk alleen bij gelegenheden en dan maar 1 of 2 alcoholische drankjes, meer niet. Ik heb geen zin in zo'n enorme kostenpost en alcohol is ook niet al te gezond voor je  Rondjes krijgen is fijn! |
|
nietmeer
|
Roy6: dat ook weer niet hoor @Cee-N-Cee: nu was dus de bekende uitzondering enne, het is vooral vreselijk duur als je een keer een nachtje echt uit gaat, en zwaar aangeschoten thuiskomt  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
botterzeiler, klopt. Dat is verschrikkelijk duur. Al was t wel geinig, was dinsdag een openluchtfilm op een marktplein hier in groningen. Was door pathe opgezet, gigantisch doek van 15 meter hoog ofzo. Afijn, de lokale albert heijn werd natuurlijk geplunderd  Kwamen wij met chips aanzetten: Zegt t kassameisje: "Is dat alles?" wij zo: "Ja" zij: "Loop maar door" Gratis chips  |
|
|
Quote Cee-N-Cee: botterzeiler, klopt. Dat is verschrikkelijk duur. Al was t wel geinig, was dinsdag een openluchtfilm op een marktplein hier in groningen. Was door pathe opgezet, gigantisch doek van 15 meter hoog ofzo. Afijn, de lokale albert heijn werd natuurlijk geplunderd  Kwamen wij met chips aanzetten: Zegt t kassameisje: "Is dat alles?" wij zo: "Ja" zij: "Loop maar door" Gratis chips  Dat wil ik ook bij ons zijn ze gierig Ik werk daar maar das wel chill want je krijgt gratis taart soms enzo... Ik had ook 5 uur te veel uitbetaald gekregen |
|
nietmeer
|
@Cee-N-Cee: vooral mixjes  das echt geweldig  alleen, waarom heb ik dat nooit  |
|
nietmeer
|
alleene, ik ga ervandoor, ik ben er morgen ofzo wel weer een keertje  |
|
|
@Botter Later Tot de volgende keer! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
botterzeiler, die winkel werd platgelopen  ging echt hard. Dus ze hadden waarschijnlijk zoiets van: Ach, dat zullen de bazen niet missen  Mazzelz  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Roy6: @Cee-N-Cee: ik denk dat Bottenzeiler gewoon een perfecte BOB is  nee man, ik drink totaal niet, ik ben beetuuur  maar ik heb geen rijbewijs  |
|
nietmeer
|
Hatsjoe  |
|
|
Gezondheid |
|
Pablo
Oudgediende