|
nietmeer
|
 dag dag AL, have fun  ik ga maar even pauze houden ofzo, moet mezelf toch nog bezig houden  tot later |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Of chimera is overweldigd door alle hulp dat hem aangeboden is @Sisje: dat kan ook |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
mwah beetje anime aant kijke was WMR ff vergeten  maarem nou t enige wat ze moet zijn is LIEF verder maakt t me totaal niet uit  ik ga alleen op innerlijk af  |
|
nietmeer
|
I'm back!  jaja alleen innerlijk he, moet nog steeds die gene tegenkomen die eerlijk waar alleen voor innerlijk gaat   |
|
chimera Erelid
touche  ik let beetje op uiterlijk  ze moet niet TE dik zijn |
|
nietmeer
|
hehe  wanneer is ze te dik  |
|
chimera Erelid
geen idee geef maar paar foto's  dan zal ik het wel zeggen  anyways ik ben even pauze houden ... 3 kwartier  |
|
nietmeer
|
|
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Hey iedereen  Even pauzeren hoor, wiskunde is vermoeiend  Edit: Is er wel iemand? |
|
nietmeer
|
ikke ben dr  hoe gaat t met je wiskunde? |
|
DragonX Oudgediende
Hey Sisje  Met wiskunde? Tis crap eigenlijk  Maar ik heb over een paar dagen bijles, dus dat komt wel goed  |
|
nietmeer
|
ow dus je gaat hulp krijgen, dan wordt het over een paar dagen misschien wel weer minder crap  |
|
DragonX Oudgediende
Ja, dat hoop ik wel  Maar voor m'n wiskunde examen hoef ik maar een 4,8 te halen om te slagen, dus zoveel zorgen maak ik me niet  . Maar ik ga wel zo hoog mogelijk proberen te halen hoor  |
|
nietmeer
|
ow dat valt inderdaad wel mee  verwacht ook niet anders van je, je bent zo vaak aant leren dan ook nog is bijles daarbij. gaat helemaal goed komen  voel het aan me water   |
|
DragonX Oudgediende
Dank je wel voor het vertrouwen  Voor al m'n examenvakken hoef ik niet zo hoge cijfers te halen om te slagen, dus ik denk dat het ook goed komt  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
hey allemaal ben er weer   |
|
nietmeer
|
je bent goed bezig  |
|
DragonX Oudgediende
Hey AL  |
|
nietmeer
|
dag AL  |
|
DragonX Oudgediende
Voor Engels hoef ik maar een 2,9 te halen om te kunnen slagen  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
mooie OT heb je dragonSpam  |
|
DragonX Oudgediende
@AL Ja, over de 10.000, eindelijk  . Edit: Hey  , ik ben geen spammerd  |
|
nietmeer
|
dat had ik ook (toen ik een tijd geleden examens ging doen hehehe) is nog lang niet bij de 10.000  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
ik heb nog praktisch niets geleerd  ..  |
|
nietmeer
|
schaam je Mandarijntje  |
|