|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
moet je weer leren?   |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
|
|
nietmeer
|
@ DX ahhhh  |
|
Anime-Lover Erelid
|
okey hier gaan we dan *begint te knielen* Oh Anime goden hoor mijn gebed. Kom naar ons toe en schenk u uw zegens over ons en help ons door deze donkere tijden. begeleid ons naar het licht dat heet anime kijken   Amen!   |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
Quote Sisje: hehe ik snap hem al, ach in het bedrijf is mijn functie: Customer Support Representative (en in de volksmond een Agent) Hulp, hmz waarom dan  aaaah nu snap IK hem  nou t wil niet lukken ben 21 en nog steeds TE verlegen  terwijl mijn vrienden gewoon op dames af zie stappen enzovoorts  |
|
nietmeer
|
Applaus voor AL  Amen  |
|
DragonX Oudgediende
AL  Hallelujah!  Ik kan er nu weer tegenaan  Tot laters iedereen  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*is omringt door alleen maar anime mensen dus rent gillend weg*  |
|
Anime-Lover Erelid
|
hehehehe  doei bernie doei DX  |
|
nietmeer
|
@ chimera oke 1 tip, schrijf je  in bij Parship  (al mag ik dat eigenlijk niet zeggen  ) en daarnaast, waarom zou je niet op iemand afstappen? wat hebbie te verliezen? |
|
chimera Erelid
@ bern... sry ik stop al  @ AL Ik gebruik em al @Sisjeniet zo flauw voor dx hisj aardig @dx hup leren jij  |
|
|
Quote Sisje: schrijf je  in bij Parship "Goeie" manier om reclame te maken voor t bedrijf waar je werkt  |
|
chimera Erelid
Quote Sisje: @ chimera oke 1 tip, schrijf je  in bij Parship  (al mag ik dat eigenlijk niet zeggen  ) en daarnaast, waarom zou je niet op iemand afstappen? wat hebbie te verliezen? mn waardigheid  ik trek me meestal veel aan wat andere van me zeggen tenzij t iemand is die mij totaal niets doet  en wrom niet daar aanmelden? |
|
DragonX Oudgediende
Oke, nu ga ik echt leren voordat die animegod me K.O slaat en me naar de hel wiskundeboeken sleept  Later  |
|
Anime-Lover Erelid
|
@chim, wat gebruik je dan? |
|
nietmeer
|
Parship is gewoon prijzig  en doe nooit flauw tegen DX  en ja waardigheid, kan daar nog wel inkomen. blauwtje lopen is nooit leuk  |
|
|
@Sisje: kun je chimera niet ff koppelen met iemand dan?? Gewoon ff door je bestanden zoeken voor een leuk persoontje en een afspraak maken voor hun 2 ^^ En dan is iedereen weer gelukkig  |
|
nietmeer
|
 zo werkt t niet echt. maar als het kon had ik dat heus wel willen doen hoor |
|
|
@Sisje: of misschien ben jij nog vrijgezel  Dan kun jij afspreken met chimera  woei, voor cupido spelen is leuk ^^ |
|
nietmeer
|
berniew nopes, Sisje is ook geen vrijgezel meer maar heb jij niet iemand in je vriendenkring ofzo  |
|
|
Sisje toch  Kun je je huidige partner niet inruilen?  Umm... ik heb vast wel iemand in mijn vriendenkring  maar ik vermoed dat chimera zijn voorkeur liever uitgaat naar iemand uit mijn vriendinnenkring  |
|
nietmeer
|
|
|
|
@Sisje: niet willen of niet kunnen?  want om in te ruilen moet je t aankoopbewijs bewaard hebben  En ja, chimera  genoeg keuze  |
|
Anime-Lover Erelid
|
*verveelt zich*  ik ga mijn spel afmaken  doei doei  |
|
nietmeer
|
berniew, niet willen dus denk niet eens aan het gedeelte van wel of niet kunnen  Chimera houdt zich angtvallig stil, geen interesse  |
|