|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Welterusten Kpuc *boink*  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
fok, 2 uur, moet er om.... weet ik vee uit, wel vroeg |
|
nietmeer
|
Nou Andre dan zou ik maar gauw je bed induiken dan  |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 22.401
|
Maar gauw slapen dan, Andreesie,  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ja, effe de brownies in dozen stoppen en me tas klaarmaken:W |
|
WMR-kok
Oudgediende
Welterusten Andreesie *boink*  Prettige dag verder.  |
|
nietmeer
|
En de wekker op tijd zetten he als je daar om 10 uur moet zijn, dan moet je om 07:30 de deur geloof ik al uit;) Maar dat zul je zelf wel al onderzocht hebben  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Verdorie, ik moet morgen alsnog naar Breda.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@taz: trein is inderdaad 2,5 uur maar de bus is een half uur plus ik moet ook nog een stift gaan halen  maar ik hoef er pas rond 12 uur te zijn, de V&D is om 9 uur open dus als ik geluk heb kan ik de trein van kwart over 9 hebben maar waarschijnlijk wordt het de kwart voor 10 |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik moet gemalen fenegriekzaad hebben.  Een onontbeerlijk ingrediënt voor berbere.  Dat is een kruidenmelangé. |
|
nietmeer
|
@andre nou in beide gevallen hup je bed in jij;) Anders krijg ik nog de schuld dat jij je veslaapt  @PW klinkt lekker, maar heb nog geen flauw benul waar je het precies voor gaat gebruiken  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik wil Doro Wat gaan maken.  Een Ethiopische kipstoofschotel.  |
|
nietmeer
|
Klinkt lekker PW  Ben maar vast begonnen met een zakje Maltesers om in de smaak te komen  Aangezien ik geen kip in huis heb en Hans tever weg woont  |
|
nietmeer
|
Hoi Emmer  PW wel even doorposten he want anders ga ik in mezelf lullen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
portemonnee leeg, herrinerings papiertjes gemaakt, brownies in bakjes, en nui nog wat dingen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Wat heb je dan al die andere tijd zitten doen dan?  Neuspeuteren? Die was laatst toch al leeg   Never mind  PW you've got mail  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Grandioos Taz.  |
|
nietmeer
|
PW dan komt die mop morgen wel, anders krijgen niet al mijn blogs evenveel aandacht  Zal na vandaag wel lastig worden trouwens, want er is nog nooit zoveel gepraat over een blog van mij als net in het cafe  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik kon nergens aan berbere komen, en op Wikipedia stuit ik op het recept van de berbere.  |
|
nietmeer
|
PW dan denk ik dat je toch maar gewoon moet gaan slapen, want de supermarkt en zelfs de toko zullen nu wel dicht zijn denk ik  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Oh dan is het goed  Ik ga te bedde want Emmer heeft ook al geen zin zich te laten zien hier  Misschien mag ie niet drinken van zijn baas  Nou ja hoe dan ook ik ben weg en spreek jullie morgen wel weer   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Welterusten Taz *boink*  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
zo, afwas is gedaan  |
|