|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@pw: denk ik niet nee  |
|
nietmeer
|
Er valt al niets meer te zeuren Skew het blog is al weg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik zeg dat ik fout zat om direct erop te vliegen terwijl ik niet van de rand wist en alleen de hoed zag. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
taz: precies  en wij moeten alles maar slikken wat voor grappen marrokanen (én andere buitenlanders) over ons nederlanders zeggen want wij zijn tolerant, jullie infedels! ofzo |
|
Kpuc Oudgediende
Andreesie, die gasten zijn dan net zo dom, denk je dat ik niet zie wat voor tuig er op straat losloopt omdat ze thuis niet in toom kunnen worden gehouden? Ook ik heb wel eens mot gehad en zo een bontje de ppp heb geslagen omdat ie me aanviel omdat ik Nederlander ben. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
kpuc: ik volg je niet meer helemaal  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Andreesie...  En dan heb je nog niet alles gehoord wat ze denken. Hoe ze over vrouwen hier denken.  |
|
Kpuc Oudgediende
Het kaf van t koren scheiden is een moeilijke kunst  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
pw: dat ken ik wel, denk ik, wil ik eigenlijk niet weten denk ik  kpuc: tussen nederlandse en marrokaanse jongeren of..? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Dat wil je inderdaad niet weten.  |
|
nietmeer
|
Kpuc ach je moet het niet allemaal zo serieus nemen  Ik bedoel maar die grappen van (hoe heette die gast ook weer met zijn dode achmed the dead terrorist) zijn toch ook grappig? En dat is nota bene tegen westerlingen bedoelt  Soms moet je gewoon de humor van dingen inzien om niet overal gelijk over te moeten gaan vallen;) |
|
Kpuc Oudgediende
Tussen Marokkaanse jongeren onderling Andreas. Opvoeding, daar draait het om, en daar is het te vaak misgegaan, al decennia lang jammer genoeg, plus een slap beleid van laat ze maar.. |
|
Kpuc Oudgediende
Taz, als zelfs C&C dit niet netjes vindt dan denk ik dat zulke gein geen gein is  Zeker niet met zo een halve zool als Herr Witler zo hoog in de peilingen staat  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Alleen het dubbele paspoort vind ik belachelijk. Je ben of Nederlander, of buitenlander. Niet beide.  En als je buitenlander bent, dan ben je een gastarbeider als je in Nederland werkt. |
|
Kpuc Oudgediende
Daar moet je bij Koning Wie ook weer van Marokko zijn, ze mogen hun nationaliteit niet opgeven. Gelukkig mogen we dat hier wel als je autochtoon bent want ik schaam me geregeld verrot om Nederlander te zijn.. |
|
WMR-kok
Oudgediende
En zoiets is ook belachelijk, dat je eigendom blijft van een land.  |
|
Kpuc Oudgediende
Dat is het ook, maar wat doe je eraan  |
|
nietmeer
|
Kpuc maar daar hebben niet alleen Marokkaanse jongeren last van hoor;) Hoevaak komt het niet voor in het nieuws dat er Nederlandse jongeren een ding hebben uitgehaald? Minstens net zo vaak alleen worden ze soms wat verdrongen naar een binnenpagina  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het enigste wat er veranderd moet worden is de wet. Dat er maar 1 paspoort geaccepteerd wordt. Het is wel zeer vervelend voor bepaalde groepen.  Dat betekent dat zij nooit een Nederlands paspoort mogen hebben.  |
|
Kpuc Oudgediende
Statistieken zeggen andere dingen jammer genoeg, maar, bedenk je eens dat jij in de schoenen staat van een jonge Marokkaan, ze worden aan alle kanten beschimpt, dankzij de erfenis van ene heer Joop den Uyl wie hun voorvaderen nooit op een goede wijze heeft laten integreren maar dacht van ze gaan toch wel terug.. |
|
nietmeer
|
PW Mij zal het weinig schelen of ze nu een of twee of zelfs 10 paspoorten hebben  Tis alleen zo stom dat ze hier nu pas na zoveel jaren ineens over gaan zeuren Al die mensen die we vroeger naar Nederland haalden om voor ons de vuile klus te klaren, en nu ineens zeggen van goh we hebben jullie niet meer nodig, daar is de uitgang  Ben benieuwd of we dan na 10 jaar bv ook tegen de polen en andere goedkope mensen uit het oostblok zeggen van: Adios T was leuk dat we je de Nederlandse taal hebben geleerd en vrienden hebt gemaakt, maar we zijn je zat  Doei |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Als je een pagina continu ververst..., kost dat veel dataverkeer??? Ik zag dat probleem al heel vroeger aankomen Taz. In de eind jaren zeventig al. |
|
Kpuc Oudgediende
Ik ga duiken, Joep is niet lekker van z'n antivlooienzooi en ik keimoe van t slaapgebrek  |
|
nietmeer
|
Kpuc ben je nu ineens brabander geworden  Slaap lekker in ieder geval   |
|