|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
MSN is van een slecht programma naar een verschrikkelijk programma gegaan  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Msn Patcher ++ is idd enorm handig, alle reclames en tabbladen eruit. Ergerde ik me kapot aan, multi inlog met PLUS!, langere berichten en kleur in de namen. Prima. Quote Ikke: MSN is van een slecht programma naar een verschrikkelijk programma gegaan  Geen zorgen, als t goed is staat Windows Messenger nog op je PC @Edit 2: Don't be so silly. Ikke heeft natuurlijk geen Windows maar ubuntu. Sorry voor de belediging  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik begrijp niks van die multi inlog |
|
nietmeer
|
@ CnC je kan met msn 9 ook op meerdere pc tegelijk inloggen |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Banaal: @ CnC je kan met msn 9 ook op meerdere pc tegelijk inloggen jup, hebben ze geript van MSN Plus.. |
|
Ikke
Oudgediende
In Windows heb ik MSN/Windows messenger vervangen door Pidgin, niet perfect maar vele malen beter dan Microsofts eigen software. Onder linux heb ik het liefste CenterIM  @CNC: Het is niet alsof MSN plus daar de eerste mee was  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
@Ikke: Na Mirc yahoo aim enzovoorts moet ik toch zeggen dat ik msn het beste vind, ligt aan waar je het voor nodig hebt mischien.  |
|
nietmeer
|
Ik ga ervandoor  Nog even een potje Geisten en dan denk ik maar eens mijn bedje opzoeken  |
|
nietmeer
|
doei taz
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
MSN moet je een beetje tweaken  Reclame eruit, meerdere keren aan kunnen zetten en lange berichten kunnen schrijven.. Geweldig |
|
Ikke
Oudgediende
Jabber (waar Google Talk mee werkt) is mijn favoriet. Je kunt er berichten mee versturen, dat is wat ik wil, daar is een instant messenger voor.. |
|
nietmeer
|
njaa ik ga slapen, doei |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
SkewtuR, AIM? Aim is drek eerste klas, het eerste wat AIM doet bij installatie is een venijnig stuk spyware installeren. Heb t nog handmatig uit mn directories moeten verwijderen omdat er niks tegen opgewassen was. Smerige troep, bovendien is t nadeel van AIM en Yahoo dat je zomaar mensen kan toevoegen zonder wederzijdse bevestiging. @Ikke, dat zal dan wel dat Plus er niet de eerste mee was, ze hebben t wel succesvol geïntroduceert aan een relatief grote groep mensen. |
|
nietmeer
|
weltrusten banaal... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Trusten banaan  |
|
nietmeer
|
23:57 ligt nog steeds niet mijn bed... mijn ouders gaan nu echt pissed worden als ze thuiskomen
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote nosphoenix: 23:57 ligt nog steeds niet mijn bed... mijn ouders gaan nu echt pissed worden als ze thuiskomen
Je kan 2 dingen doen: Het risico nemen dat ze nog wel ff niet thuis zullen zijn of naar bed gaan. |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Cee-N-Cee: Quote nosphoenix: 23:57 ligt nog steeds niet mijn bed... mijn ouders gaan nu echt pissed worden als ze thuiskomen
Je kan 2 dingen doen: Het risico nemen dat ze nog wel ff niet thuis zullen zijn of naar bed gaan. Haha, dat wilde ik ook gaan schrijven. Ik ga ervandoor  nog een aflevering House en dan slapen. Weltrusten! |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: @Ikke, dat zal dan wel dat Plus er niet de eerste mee was, ze hebben t wel succesvol geïntroduceert aan een relatief grote groep mensen. Dan moet je ook niet bitchen dat microsoft het van plus jat... |
|
nietmeer
|
CNc ik moet ene nachtspalk voor het eerst dragen ik zeg gewoon dat ik niet kon slapen  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
nietmeer
|
weltrusten mmore
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Ikke, misschien heeft Plus t wel zelf ontwikkelt, tegelijkertijd met anderen? Ik weet t niet hoor. Ik bitch niet, ik beweer  Trusten Mmore  |
|
nietmeer
|
@Nos dan zou ik als ik jou was maar gauw de pc uitzetten dan;) Nogmaals welterusten    |
|