|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Zwolluuh! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Andreesie: Zwolluuh! Zwolle is saai, niks te doen  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Cee-N-Cee: Quote Andreesie: Zwolluuh! Zwolle is saai, niks te doen  Helemaal met je eens |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Groningen  |
|
nietmeer
|
almere! almere is leuk omdat ik daar woon  |
|
nietmeer
|
Kpuc dat is zo, maar ik mis namelijk iemand hier op wmr die daar woont dus ga ik denk ik arnhem maar met een bezoekje vereren  Of staat er nog steeds spaghetti bij je thuis te wachten op mij  |
|
nietmeer
|
bijna half twaalf mijn ouders gaan pissed worden als ze thuiskomen |
|
Mmore
Administrator
|
Almere is echt heel stom  Leiden is trouwens wel leuk, waar ik nu woon. Den Haag vind ik ook niets aan, Rotterdam is nog wel te doen. A'dam is niets voor mij Echt leuke stad vind ik bijv. Los Angeles. Echt prachtig. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik moet nog de hond uitlaten  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Mmore: Groningen  I LOVE GRONINGEN   |
|
nietmeer
|
@Lunaonze hond moet ook nog uit... Mmore dus jij vind mij niet leuk?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Enschedeeeee  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Groningen, wat een klotestad, kouwe lui daar. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Luna: Ik moet nog de hond uitlaten   Ja  Quote nosphoenix: bijna half twaalf mijn ouders gaan pissed worden als ze thuiskomen  Half 12? Toen ik 14 was  Toen moest ik om negen uur naar bed! [..wie hou ik aan de maling..]  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote DreamerTje: Quote Mmore: Groningen  I LOVE GRONINGEN   Echt studentenstad  Ik ben daar een paar keer met een paar gasten van een website uitgegaan, echt geweldige kroegjes  Alleen duur  Dubblepost, my bad :'( |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Kpuc: Groningen, wat een klotestad, kouwe lui daar. Ben je er weleens geweest?  Is heel gezellig hoor |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Snelfilter of standaardmaling?  |
|
nietmeer
|
Kreuningen ga ik volgende week wel met de vrachtwaggel bezoeken  En dan voornamelijk de grote markt daar @Luna doe dat dan! Nos Almere is wel aardig, maar ik zou er zelf niet graag willen wonen  |
|
nietmeer
|
@Mmore doordeweeks moet ik halftien naar bed... |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Taz, zo  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Andreesie: Zwolluuh! Zwolle is saai, niks te doen  morgen wel  Stel gekken in een of ander park vlak bij het station voor de geinteresseerden, allen met raar haar  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote nosphoenix: @Mmore doordeweeks moet ik halftien naar bed...  Zal vanzelf wel omhoog gaan  Vanaf ongeveer m'n 15/16e mocht ik zelf weten wanneer ik naar bed ging (als ik de volgende dag er maar weer uitkwam, wat nog wel eens mis wilde gaan in mijn laatste jaar op de middelbare school  ) |
|
DreamerTje Oudgediende
@Mmore, vet cool he?  Alleen dat het duur is ben ik wel enigszinds met je eens |
|
nietmeer
|
mijn zus is 17 en moet half elf naar bed mijn ouders zijn erg streng... maar meesteal doet ze het licht pas uit als het 12uur is geweest en hoe ik dat weet ik slaap eh slecht  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@nos: ik ken het, heb hetzelfde  |
|