|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Enkie: @CNC, breng het dan ook normaal dat je de reacties op het drama van zes dagen geleden overdreven vindt. Grapjes en spotten vind ik dan namelijk niet de manier. Dus nu is het pot verwijt de ketel. Sinds wanneer geeft het maken van een dom grapje het recht om iemand achterlijk te noemen |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Hahaha  Nou heb ik het weer gedaan hoor |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ik noemde niet iemand achterlijk, dat zei ik over een groep in het algemeen waar Banaal het over had. Waarover ik dus mijn twijfel heb dat die überhaupt bestaat. |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Tuurlijk, altijd  Maar ze gaan nog gewoon door hoor, geen zorgen  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Banaal: Enkie heeft hier geen namen genoemd; voel je dus niet aangesproken @Enkie: Het slaat misschien nergens op, maar het gebeurt toch steeds weer. Zou het iets oplossen als sommigen zich verzetten tegen deze geintjes? Ik denk het niet  Dat is vaak juist reden om nog harder door te gaan. Misschien is het beter om het over je heen te laten waaien, en er geen aandacht aan te schenken. @DreamerTje: Waarover wil je het nu gaan hebben?  |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Hahaha  Nou heb ik het weer gedaan hoor Ik geef je nergens de schuld van. Ik snap alleen niet waarom Enkie meteen weer begint te beledigen... zal wel iets zijn met een mod kan je toch niet bannen |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Banaal: zal wel iets zijn met een mod kan je toch niet bannen Probeer het nou even niet uit te lokken  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik houd wijselijk mijn mond. Straks zeg ik weer iets verkeerd en is de hel losgebarsten. Gebeurt wel vaker..  Maar laten we het gaan hebben over het weer  Is altijd een geschikt onderwerp als je even niks anders weet te verzinnen  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Inderdaad, op WMR is dat inderdaad wel vaker zo  Gewoon braafjes toekijken tot de kleuters weer volwassen worden  Yap, altijd het weer  was lekker zonnig vandaag, heh?  |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
Is dit het moment om te zeggen dat het me wel een goud idee leek om een zwart shirt te laten bedrukken met "PAS OP, ik ben een Suzuki Swift!" sorry, kon het niet laten  |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Ik houd wijselijk mijn mond. Straks zeg ik weer iets verkeerd en is de hel losgebarsten. Gebeurt wel vaker..  Maar laten we het gaan hebben over het weer  Is altijd een geschikt onderwerp als je even niks anders weet te verzinnen  perfecte temperatuur, nu kook ik 's nachts tenminste niet mijn bed uit |
|
Pablo
Oudgediende
|
@Neus, okay, dat was echt de laatste reactie die ik nu zou verwachten  |
|
DreamerTje Oudgediende
Heeeerlijk  Ik heb m'n raam open staan, lekker hoor |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Ik ga slapie slapie doen. Dromen over kegels en swirls en soes oeki's. |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Achja, waarom zijn de mensen die zoiets idioots doen of zeggen toch bijna altijd mannen? Kleuters blijven het. Ik ga slapen  Lekker weertje. |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
@Pablo: dat is niet alleen op WMR zo, maar overal @DreamerTje: Vandaag een regenachtige dag; ik had liever een zonnige dag gehad op de eerste dag van mijn weekend. Ach ja...ik heb nog een 4-tal dagen te gaan @Enkie: Welterusten meis  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Enkie: Achja, waarom zijn de mensen die zoiets idioots doen of zeggen toch bijna altijd mannen? Kleuters blijven het. Ik ga slapen  Lekker weertje. Wordt lesbisch en kluizenaar dan. Ben je van de verschrikkelijke mannen af  |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: Achja, waarom zijn de mensen die zoiets idioots doen of zeggen toch bijna altijd mannen? Kleuters blijven het. Ik ga slapen  Lekker weertje. ja nu loop je een heel geslacht te beledigen, ga inderdaad maar slapen EDIT: Banaal en CnC Doe je dubbelteam  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Enkie: Achja, waarom zijn de mensen die zoiets idioots doen of zeggen toch bijna altijd mannen? Kleuters blijven het. Quote Cee-N-Cee: pot verwijt de ketel. Ik heb niks gezegd, alleen gequote  |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
? Quote DreamerTje: Heeeerlijk  Ik heb m'n raam open staan, lekker hoor Dit is zeker ook niet het moment om iets te typen in de trant van.. ik zit hier zonder shirt en het is inderdaad lekker?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Nog twee dagen te gaan.  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Pablo
Oudgediende