|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Banaal, geniaal  Die Tates zal vast voor de ANWB Kegels vermijden test gezakt zijn |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Butjes |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
*Tok tok tok* "Hee, regent het?" "Nee, het is koninginnedag" |
|
nietmeer
|
@ Dreamertje + Enkie: Denken jullie nou echt dat die slachtoffers zich er beter van gaan voelen als wij er zo somber over gaan doen |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Ehm, ja? Denk je dat ze zich er beter door voelen als je ermee spot? |
|
DreamerTje Oudgediende
Nou ja, ik wil ook wel met jou gaan spotten als je in 't ziekenhuis ligt.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Enkie: Ehm, ja? Denk je dat ze zich er beter door voelen als je ermee spot? Nee, dan die mensen die suzuki swift eigenar(en)(essen) belagen omdat ze een zwarte suzuki rijden. |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Doen alsof het leven totaal uit verband gerukt is, is natuurlijk niet goed. De boel bespotten is ook niet goed. Een beetje van beide is misschien de goede mix? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Bovendien denk ik niet dat alleen de slachtoffers het zich aantrekken, zoals je nu ook wel merkt, want dit heeft wel meer mensen geraakt. Ik denk niet dat je jezelf er bij de meeste mensen geliefd op maakt met dit soort uitlatingen. |
|
nietmeer
|
er zijn ook zoveel mensen die zeggen krijg de pest. ja dat was 700 jaar geleden ook een ziekte waar miljoenen aan sterven
@ Dreamertje: Daar heb ik mijn broer al voor |
|
Enkie
Oudgediende
|
Dat is nou net dat wat het verschil maakt: 700 jaar geleden of 6 dagen  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Quote DreamerTje: Nou ja, ik wil ook wel met jou gaan spotten als je in 't ziekenhuis ligt.. Dat gebeurde mij dus écht, toen ik na een ongeluk een zure appel kreeg van een vriend in het ziekenhuis. "Hiermee kun je door de zure appel bijten" was zijn reactie. Ik heb er hartelijk om kunnen lachen  |
|
nietmeer
|
@ Enkie, ja ik vind dat er al zoveel dramatisch om is gedaan, het wordt voor mijn part ook wel eens tijd om er vanaf de andere kant op te kijken |
|
DreamerTje Oudgediende
Het is maar net op wat voor manier je het doet  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@emmertje, die is echt briljant @Enkie, je neemt het te serieus. Ik begrijp je standpunt en je hebt gelijk dat het voor veel mensen gevoelig ligt. Ik vond het ook vreselijk, maar het is nogal conservatief om te blijven mokken en rouwen. Het is een geintje, that's it. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Oja, 'de andere kant'. Na ZES dagen wordt het maar eens tijd om ermee te gaan spotten in plaats van je gewoon te gedragen. Wil je beweren dat het geen drama ís dan? Ik walg echt van zulke mensen, niet dat jou dat iets zal doen, maar ik weet zeker dat velen dezelfde mening hebben.
CNC, te serieus? Is een beetje respect teveel gevraagd? |
|
emmertje
Oudgediende
|
Moppen en grappen worden er altijd gemaakt na iets ergs ... het vliegtuig dat neerstortte in de Bijlmer, het vliegtuigongeluk dat onlangs gebeurde, de "aanslag" op de koningin. Ik zie het meer als een soort van "verwerking" van het gebeurde  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Dat is dan een verwerking die meteen in de ban moet, want dit slaat gewoon nergens op. Ga maar geintjes maken met de mensen die mentaal net zo achterlijk zijn, maar niet in het openbaar. |
|
nietmeer
|
ja oke, maar hoeveel overdreven reacties er wel niet zijn op Apeldoorn. Las in de krant dat "koninginnedag toch normaal doorgaat komend jaar" ja, wie verzon het dan om te gaan schrappen. En Centraal Beheer/Achmea stopt ook met zijn "Even Apeldoorn" slogan. Geef toe dat is ook schromelijk overdreven
@ Enkie hoe kan jij bepalen hoe iemand ergens mee omgaat?
En trouwens ik ben niet mentaal achterlijk |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Enkie, ik HEB respect voor die mensen, en ik vind t vreselijk voor ze. Die hele gebeurtenis had nooit mogen gebeuren. Laat dat duidelijk zijn. En wil jij ophouden met het openlijk beledigen van anderen op dit forum dank u wel? iets kan je niet aanstaan, maar dan kan je dat nog wel normaal brengen. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Dat heet respect en het is niet meer dan fatsoenlijk. Je houdt gewoon rekening met de mensen, niet alleen de slachtoffers maar met heel het land, want het heeft iedereen wat gedaan. Als je zelf zo debiel bent dat je er niet normaal mee kunt omgaan zeg dan gewoon helemaal niks, dan zeg je ook niks verkeerds. |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik vind wel dat sommige mensen er inderdaad een beetje overdreven op reageren. Mja, die mensen zijn er en die zul je houden. Je hebt ook mensen die er mee omgaan alsof de wereld is verloren en ook ja, die zijn er ook.. Laat ze lekker in hun waarde en trek het je niet aan  Zullen we het nu weer ergens anders over hebben? |
|
Enkie
Oudgediende
|
CNC, breng het dan ook normaal dat je de reacties op het drama van zes dagen geleden overdreven vindt. Grapjes en spotten vind ik dan namelijk niet de manier. |
|
nietmeer
|
Enkie, jij bent hier debiel bezig door mij mentaal achterlijk te noemen (wat overigens ook beledigend is voor zwakzinnige) Anyway ik laat het hier bij, wind je toch niet zo op |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Dreamertje, jij krijgt het weer voor elkaar het onderwerp nét te veranderen als ik een heel verhaal heb getypt  irritant gewoon, die timing  Vaak gaat de discussie dan nog wel gewoon door maargoed, inderdaad 'n ander onderwerp dan maar?  |
|