|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@cee: Quote Andreesie: Dat had ik wel bedacht ja dat het niet geweeldig slim is om zo veel in een kleine behuizing te stoppen  Maar ik ga ook wat mods doen, dus als het goed is komt er zowiezo een snellere ventilator in dattem. ik denk dat ik voor de hd4650 ga  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
doei Pablo  weltrusten  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Waar gaat het over? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Andreesie, lijkt me prima keuze. Maar hoe wil je een snelle ventilator erin doen  Herrie maakt je niks uit? |
|
Kameleon Oudgediende
Dreamer, weer over computers  |
|
DreamerTje Oudgediende
Stomme computers  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
cee: nee eigenlijk niet, veel meer herrie dan deze bak wordt het niet @Dreamer: anders had jij cee niet ontmoet hoor  |
|
Kameleon Oudgediende
Andreesie, ik had een kapotte ventilator in mijn kast, net nieuw, gelukkig had ik dezelfde maat besteld qua ventilator, en ik hoor hem bijna niet meer  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@kam: dan helpt een nieuwe wel  |
|
Kameleon Oudgediende
Inderdaad  Een en al stof in de kast  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Zo, ik ben Windows 7 maar eens aan t downloaden  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik ga dat niet doen denk ik  Ben wel blij met m'n XP'tje |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Dreamer, ik ook, alleen ik wil de 64 bit versie van 7 wel eens proberen. Installeer ik em wel op mn externe HD ofzo  |
|
DreamerTje Oudgediende
Is dat niet een beetje zwaar? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Dreamer, neh, kan best zal wel wat ongebruikte rommel van de HD af moeten gooien, maar dan kan 7 er best op |
|
Andreesie
Oudgediende
|
oeeh ik weet al wat ik met me nieuwe pc zou goed kunnen doen  een quadruple boot  Windows 7, Vista en XP64 met Mac OSX, linux erbij is ook nog wel leuk  evil  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
eigenlijk wel overkill he? en voordat ik dat aaalleemaal werkend heb  jamemr genoeg heb ik geen pc waarop ik 7 al kan gaan testen |
|
nietmeer
|
Ik heb nog de Beta van Win 7 op een partitie staan Maar ik wacht nu wel rustig af tot de echte versie langs komt, wat waarschijnlijk niet zolang mee gaat duren |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Jammer. Ik zie wel wat ik met 7 doe  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
7 zal uiteindelijk niks meer doen omdat het een beta is toch? |
|
nietmeer
|
een vriend van me werkt op een ICT school en ze hebben daar een licentie met microsoft dat ze echt alles legaal mogen downloaden, dus ik ga ff een kopie van Win7 bij hem scoren  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@Andreesie, klopt, t is een test versie voor een jaar. daarna is ie onbruikbaar. al wil ik wedden dat er vast mensen zijn die em weten te cracken. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik denk dat dat al gebeurt is  volgens mij met de eerste versie al. ik heb nu een volledig werkende pc met behuizing en voeding er bij voor 295,00 euro samen gesteld  wel iets minder en iets meer dan vorige, maar goed, ik maak wel een blog  |
|
Fio! ,; Senior lid WMRindex: 204 OTindex: 67 Wnplts: Gent S |
@Cee-N-CeeWatch the calendar. The RC will expire on June 1, 2010. Starting on March 1, 2010, your PC will begin shutting down every two hours. Windows will notify you two weeks before the bi-hourly shutdowns start. To avoid interruption, you’ll need to install a non-expired version of Windows before March 1, 2010. You’ll also need to install the programs and data that you want to use. (Learn more about installing Windows.) Als ik van dat rot-vista af wil, maar ik niet wil dat hij in 2010 zomaar raar gaat doen, wat te doen? En wat garandeert mij dat 7 niet na enkele weken crasht net als vista, met al het verlies van data en programma's van dien?  |
|