|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
lalala *rammelrammel*  |
|
nietmeer
|
Hey Delenn |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
heey delenn & banaal XD |
|
Delenn
Oudgediende
hoi banaal en chimera   al beetje aan het zenuwen banaal?;) |
|
nietmeer
|
Delenn heb je er ooit over nagedacht om misschen een keer nieuwe schoenen te kopen? |
|
chimera Erelid
wat is er dan? examens?? oew veel geluk en plezier ermee  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Ben er weer  Quote chimera: oew veel geluk en plezier ermee  'Plezier' is hier niet echt de juiste term  |
|
nietmeer
|
@ Delenn ik ga het wel halen, ik sta nu een 5 en 4 zevens. Die vijf is voor wiskunde maar zelfs als ik voor dit examen een 3.8 haal voor wiskunde blijft het een afgeronde 5  . Ik ben Jesus E. Slingerland  |
|
Delenn
Oudgediende
ja ooit wel Banaal  nee ik wilde vorige week nieuwe schoenen kopen maar in Spijkenisse zitten wel 4 schoenenwinkels maar die hebben allemaal alleen maar instappers, teenslippers en sandalen  tis echt belachelijk, geen 1 winkel heeft normale dichte schoenen  Dus zaterdag ga ik naar Rotterdam, die hebben vast wel wat;) |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
hoi iedereen  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Hey Andreesie  Even lunchen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
doei dragon  |
|
chimera Erelid
heey andree @DX als je goed leert en snel klaar bent waardoor je snel naar huis kan  heb je wel plezier |
|
Andreesie
Oudgediende
|
hoi chim  ik wil wel snel naar huis  edit: effe kijken naar welk gymzaal ik moet |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: hoi chim  ik wil wel snel naar huis  edit: effe kijken naar welk gymzaal ik moet Bij ons op school hebben ze gewoon de halve bovenverdieping afgesloten, de aula, mediatheek en 3 lokalen |
|
Delenn
Oudgediende
banaal; je zit niet in een gymzaal?  |
|
nietmeer
|
@ Delenn: nee, we zitten gewoon in de kantine/aula en een paar klaslokalen. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
banaal: handig, want bij onze gymzaal in het ene gebouw zijn 2 gymzalen tegen elkaar en het is nooit duidelijk geweest welk gymlokaal 1 was en welke 2  |
|
nietmeer
|
maar we zitten sowieso met 50 havisten en maar 100 T'ers ofzo  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
60 havisten en iets van 180 vwo'ers  |
|
chimera Erelid
ik zat in een ijskoude gymzaal toen de tijd ... niet normaal hoe koud t was  |
|
nietmeer
|
en alle niet clustervakken zijn de aula, alle clusters in de klaslokalen  |
|
Delenn
Oudgediende
ook niet leuk  ik vond het juist wel wat hebben zo in de gymzaal  en in de kantine, aula etc zijn ook allemaal dingen die je af kunnen leiden enzo  |
|
nietmeer
|
Valt echt mee, ze hebben alle tafels aan de kant gezet, de keuken is dicht en er staan dan nog maar 2 drank automaten. de bel is ook uitgezet.
onze gymzaal is juist irritanter want daar zit nog zo'n houten vloer in die afentoe de neiging heeft om gruwelijk hard te kraken en te piepen |
|
chimera Erelid
die drank automaten maken herrie of niet? en anders kijk je daarheen heb je weer dorst  |
|