|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Quote chimera: nee dan mag je geen pauze houden  Streng maar rechtvaardig  |
|
nietmeer
|
Mag lekker zelf alle pauzes indelen  zit nog niet aan target, maar supervisor zit in Frankrijk, ziet dat toch niet   Nee, ze gewoon goed op schema  gaat vandaag zeker target halen  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
dan mag het  *pak kruk en loopt naar dames toiletten, sloopt de toiletten met de kruk* Zow kunnen die niet meer naar de wc en kunnen ze ook niet meer vluchten voor mij  |
|
|
*is geen vrouw dus maakt zich geen zorgen over bovenstaande uitspraak*  |
|
nietmeer
|
*tatatata, SuperSisje bouwt superdupersnel geweldig luxe damestoiletten met een "houdt mannen op afstand" alarm |
|
chimera Erelid
owjah  nu moet ikw eer wat anders verzinnen... *pakt glas gooit stuk voor de ingang, pakt de tafels gooit ze voor de ingang* Zow nu kunnen jullie niet naar buiten of naar binnen XD |
|
nietmeer
|
Uhm.. ik ben de enige samen met Berniew die binnen zijn. lijkt het me niet echt dat je je aan Berniew wilt vergrijpen en ik ben geen vrijgezel meer... maar nu kunnen er ook geen andere dames naar binnen... niet over nagedacht zeker  |
|
|
*stuurt Chimera naar een cursus "hoe versier ik meisjes zonder deuren te barricaderen"*  |
|
chimera Erelid
dat boeit me niet  ik vergrijp me wel aan de mascotte van t cafe  klinkt zow fout... lijkt net of ik wanhopig ben...  |
|
|
Quote Sisje: ...lijkt het me niet echt dat je je aan Berniew wilt vergrijpen... hey!! ik ben hartstikke vergrijpbaar!  |
|
nietmeer
|
@chim uhm..   *veegt het glas weer weg bij de deur zodat Chim naar cursus kan  * @Ber weet ik ook wel, maar hoeft zo'n wanhopige chim toch niet te weten   |
|
chimera Erelid
*gaat vrolijk naar cursus samen met berniew*  berniew ik ook wel maar denk niet dat 2 mannen elkaar willen vergrijpen  |
|
|
Quote chimera: ik vergrijp me wel aan de mascotte van t cafe  Aan rottie, de razende rottweiler met hondsdolheid?  Liever jij dan ik @chimera: cursus is bij mij niet nodig hoor  |
|
nietmeer
|
voelt zich eenzaam... ben cursusloos  |
|
|
Heer Sjatter!!! Café is vol  |
|
chimera Erelid
ik durf t *ben een waaghals*  @berniew je moet wel mee want tis op uitnodiging en introducee @Sisje ik stuur je wel naar een typcursus zodat je nog sneller je quote kan halen  |
|
nietmeer
|
hehehe, ga toch goed  zo goed dat ik nu pauze ga houden  tot straks  |
|
chimera Erelid
ik ben ook even pauze houden tot zo |
|
|
Dan ga ik maar weer even werken  En Chimera: tis goed, ik ga wel mee naar die cursus Tot straks ofzo  |
|
chimera Erelid
haha oke berniew  dat doet me deugd  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik hoop zooo serieus dat we GEEN tekst over klimaat/milieu/opwarming van de aarde krijgen  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Uhm.. hoi?  |
|
nietmeer
|
I'm back  iemand hier???  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |