|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
als je lid bent lijkt het mij vrij logisch, anders ben je niet lid ofzo.. |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
@Andreesie: Ik ben lid van Veronica maar nog nooit naar een festival van hun geweest, je kan ook steunend lid van iets zijn, neem ik aan. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@skew: geloof is toch niet iets adners  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Ja dat zij ik toch ook? |
|
nietmeer
|
@SkewtuR, geloof is zeker iets heel anders  en 400 leden, ik ga maar naar 1 van de 3 diensten 's zondags, maar een heel groot gedeelte gaat zeker  |
|
nietmeer
|
hey mensen  |
|
nietmeer
|
hoi Nos  |
|
nietmeer
|
hey tx  ik ben nu ook yu-gi-oh verlsaafdXD |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Mij zie je dus niet in de kerk.  Hai Txerseu en nosphoenix *boink*  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Ah ja Andreesie zij niet jij zegt wel. Maar ok, als er een kerk was vaar zoveel ''jongeren'' kwamen hier ging ik mischien nog wel eens kijken.  Maar ik zie wat hier naar buiten loopt na de dienst en ja dan is dat toch wat anders, hier dan.  |
|
nietmeer
|
hey kok hey skew |
|
nietmeer
|
@Nos, wat is yu-gi-oh?  @Kok, hoi @SkewtuR, dat is een ouderenkerk, er bestaan ook kerken met vooral jongere mensen  dat het bij jou vooral de ouderen is, hoeft niet te zeggen dat het overal zo is  |
|
nietmeer
|
tx je moet meer tv kijken en minder gaan computeren  |
|
nietmeer
|
Nos, tv-kijken doe ik wel, maar kennelijk de verkeerde zenders?  welke zender komt yu-gi-oh? |
|
SkewtuR
Oudgediende
Aloha nosphoenix en kokkie weer hehe.  Txsereu, ik zou wel eens naar zo een baphtistenkerk willen maar die hebben ze hier niet denk ik, je weet wat ik bedoel die zie je wel eens op tv en daar hoef je niet stil te zijn en iedereen danst en zingt lekker mee tijdens de dienst, dat lijkt me wel gezellig voor een keer.  |
|
nietmeer
|
het kwam komt niet meerXd het was op jetix en yorin |
|
nietmeer
|
@SkewtuR, nee ik weet niet wat je bedoelt  waarom ga je niet, naar een baptistenkerk in de buurt, als je zo graag wil?  Nos, is yu-gi-oh een serie dan?  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Volgens mij hebben ze die niet in Nederland? Ik zie die alleen in films over Alabama en die buurten. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Yu-Gi-Oh is een serie waarin een kaarspel gebruikt wordt die monsters en dergelijke bevat.  |
|
nietmeer
|
@SkewtuR, die hebben ze wel in NL, google maar es op 'baptistengemeente nederland'  Kok, ow  dank je voor de uitleg  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
dus ook een amine  ik ga  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@tx wat si tegen woordig niet verslafend en geen anime? |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Txerseu: linkDat is ongeveer wat ik bedoelde, die mogen gewoon meeroepen en alles dat vind ik wel ok, beter als dat stilzijn, maar zoiets hebben ze hier niet.  |
|