|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gapen, amai, nu al?  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ja sinds 5 uur al  zie blog voor uitgebreide uitleg  weet je wat?  ik ga gewoon níét leren vandaag, ik ben toch te moe om het te onthouden, ik ga douchen en dan lekker tv kijken  knuffels en fijne avond iedereen!    |
|
nietmeer
|
hey mensen  is er een raadsel topic waar de raadsels ook echt gerade woorden of alleen flauw moppen? |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Doe ik zo, eerst zal de inwendige mensch verzorgd gaan worden, hamburgers op erg smerig donkerbruin brood, met van die pitjes en ander ongezond spul erdoor, sambal en mayo erop, smikkel  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Hee  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
Dat is goed kokkie, nu nog wat vodka en dan doe je net alsof het weekend is, nu ben je uitgeslapen en mag je opblijven tot morgenvroeg!  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik mag om kwart over 6 op staan morgen  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Kan je netzogoed wakker blijven.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ja en in slaap vallen in de kerk  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Ik zal maar niet vragen waarom je daar wakker in wil blijven..  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
omdat het een korte dienst is pfzp  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Veel plezier! Oh en als ze in die kerk ook van die ronde ''koekjes'' uitdelen vraag meteen waarom dat wel gedeeld word en de wijn niet?  Dat vroeg ik me nu altijd al af haha :XD |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
|
@skew: hoezo niet delen?  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Ja die pastoor deelt dat ''koekje'' hostie weet ik hoe dat heet uit en zegt ze delen het lichaam van jezus. En daarna drinkt hij zelf wijn en niemand anders krijgt wat ervan, dat is het bloed van jezus, maar volgens de overlevering deelde de echte jezus dat wel. (in hun geloof dan)  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
wij krijgen wel altijd een stukje brood én wijn (=druivensap  ) |
|
SkewtuR
Oudgediende
Ah vandaar dat je toch gaat! Hehe grapje.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
noou, druivensap is altijd welkom  ach, als ik mee ging moet ik toch perse mee naar de kerk dus ja |
|
SkewtuR
Oudgediende
Neem wat leuke mp3 mee voor in de kerk, beetje Korn ofzo, hoef je nooit meer mee.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 De pastor mag die hosties en de wijn op een plek steken waar de zon nooit schijnt.  |
|
nietmeer
|
SkewtuR, er zijn ook nog mensen die het wel leuk vinden om naar de kerk te gaan  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Txserseu: Dat klopt maar je zal het toch met me eens zijn dat ze of gaan trouwen of meestal over de 60 zijn. |
|
nietmeer
|
@SkewtuR, nee hoor, de kerk waar ik naartoe ga telt zo'n 300-400 leden, en de gemiddelde leeftijd is 30  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Ik heb nog nooit 400 man in een kerk samen gezien, behalve als er begrafenis of trouwerij was, maar ok je zegt leden, maar gaan die ook allemaal iedere zondag? |
|