|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
ja nu ben je weer lief!   |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Die moet dan ook goed zijn Mikke  "Schatjes"  |
|
nietmeer
|
Wat zijn je plannen voor volgend jaar dan? En hoe was de LSD, heb er van mn zusje niet veel van meegekregen...  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
kokkie die nieuwe avatar doet me ergens aan denken, oh yah, een jezusbeeld van boven gezien  |
|
Anime-Lover Erelid
|
DX ik moet nu wel zulke maatregelen nemen anders leer je het toch niet!  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
LSD?  |
|
Caster Oudgediende
|
Oeh.. "emigreer-plannen" ??  ^^ @Dragon, LaatsteSchoolDag  ;) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Het is ook prikkelend.  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
voor Nederlands valt niet zoveel te leren  ga nog wel een proefexamen maken, nu ben ik eerst latijn aan het uittypen De LSD was best kaal.. Ze waren veel te laat begonnen met organiseren dus was er niet zo heel bijster veel te doen en was de aankleding wat kaal, maar het was wel gezellig  gala was beter geregeld @ Caster, zoiets  heb nog het een en ander te regelen met het OG;) |
|
nietmeer
|
Quote DragonX: LSD?  Laatste School Dag. Ik ga afsluiten, tis tijd... doeiiiii! Leerze en werkze!   |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Quote Anime-Lover: DX ik moet nu wel zulke maatregelen nemen anders leer je het toch niet!  Sjonge jonge, ik ga al  Laters  |
|
Caster Oudgediende
|
Latijn uittypen?  Welke schrijver heb jij ook al weer Manda? Plinius of zo?  Doei Mikke  , Doei Dragon  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Daag Mikke!   En DX natuurlijk  leerze   Ovidius, ik typ het altijd uit, is wel makkelijk, dan staat het Latijn en Nederlands naast elkaar en zit het ook al een beetje in je hoofd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Laters Mikke  |
|
Caster Oudgediende
|
Manda, slim idee  Ik heb ook Ovidius gedaan nu  Lastige teksten  |
|
Anime-Lover Erelid
|
mijn LSD was zo meilig dat ik het nooit zal vergeten  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Ja dat vond ik ook al  toen we in eerdere jaren stukjes Ovidius deden vond ik het echt verschrikkelijk, nu is het wel iets makkelijker maar makkelijk is anders  meilig?  |
|
Caster Oudgediende
|
Vertel AL  @Manda, al die stijlfiguren..  En alles door elkaar gooien, zo vervelend  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
ja, idd, dichters is alles toegestaan, zegt mijn lerares altijd  |
|
Anime-Lover Erelid
|
voordat ik het vertel kennen jullie nog Borat?  |
|
Caster Oudgediende
|
Tja, maar het is niet handig voor ons  Gelukkig hebben wij proza als examenteksten  Borat  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Borat @ Caster, oh, wie?  ik had veel liever de examenschrijver van vorig jaar, Seneca  of Caesar ofzo, die is ook wel makkelijk  |
|
Anime-Lover Erelid
|
Mijn LSD hadden we gepland dat we naar het strand gingen en daarzo vieren dat we geslaagd waren. okey we hadden dus een meester die Borat leek en ik en mijn vrienden kregen zo'n leuk idee. we gingen die leerraar in zo'n string van borat laten lopen  hij was zo'n aardige meester dat hij meedeed  dat was zo grappig om te zien ik kwam echt niet meer bij  oh ja als examenstunt hebben wij de gymzaal roze geverfd  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
oOo LSD...lekker! Oh wacht, laat maar.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik had livius als eindexamenschrijver  |
|