|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Iedereen dacht dat het gehaktballen waren  Haha ja jij kent me wel goed denk ik  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
Quote Caster: AL, ze wilden zelfs al een deel van mijn miezerige vakkenvullersloontje  dat zeg ik geldzuigers  ze willen dat mijn arme moeder over de 300 euro betalen terwijl ze geld terug moet krijgen van hun   |
|
Caster Oudgediende
|
Dat gaat dus mooi niet door lijkt me AL  |
|
nietmeer
|
*jongleert met de gehaktballen van Caster* |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Gehaktballen, die mensen zijn niet zo oldskool  ze moeten meer bekendheid hebben @ Mikke, het zijn geen gehaktballen   |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Goedemorgen  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
zeker van niet  ik heb met hun als het waren lopen bekvechten  ik kon mij niet meer inhouden  |
|
Caster Oudgediende
|
Tja..  Maar op 50x50 pixels kan ik een bitterbal niet echt in volle glorie tonen  Nu we het erover hebben.. Ik weet dat het vroeg is, maar iemand er zin in?  Hoi Dragon  |
|
nietmeer
|
Alweer hoi DX! |
|
DragonX Oudgediende
Hey Mikke, Caster, AL en Mandarijntje  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
ik heb wel zin in een eiloze bitterbal  lekker bij de koffie  Hoi dx!  |
|
nietmeer
|
Ja ik lust wel een bitterbal.
Manda: eiloos? |
|
DragonX Oudgediende
Bitterballen? Waar?  |
|
Caster Oudgediende
|
Bij de koffie  *Doet de speciale bitterballen in het vet  * Dragon  jij kent mijn reputatie nog niet  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
@Caster: Dan pak je een gehaktbal en maakt die foto 50/50 dan kan je nog altijd zeggen dat het een bitterbal is.  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
waren die niet van uil gemaakt  hm, traevel ook al lang niet gezien  @ Dragon, Caster is de barman van het café sinds.. vorig jaar ofzo   fameuze bitterballen  |
|
DragonX Oudgediende
@CasterJouw reputatie? Nee inderdaad, die ken ik niet  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
@ caster opdracht is dat ik TCP pakketjes moet nachecken door de router met CBAC  ja gaat je teh oog of niet?  @ Mikke je kan jongleren ... en daar doe je stoer mee  |
|
Caster Oudgediende
|
Ja precies Manda  Uileneieren want daar had je geen allergie voor  Maar ik sta dus bekend om mijn bitterballen  *Fluit wat terwijl de bitterballen worden gefrituurd* @chimera, ik heb geen idee HOE je het moet doen, maar wel een idee WAT je moet doen  |
|
DragonX Oudgediende
Oh, nu snap ik het  Over een kwartier verder met leren, echt geen zin  |
|
nietmeer
|
@chimera: Nee daar doe ik niet stoer mee, ik heb niks beters te doen  Mandaaa, waarom moeten de bitterballen eiloos zijn? |
|
Caster Oudgediende
|
*Ping* *Doet de bitterballen in een schaal*  *Pakt de oude vertrouwde bakjes saus*  Zo dat was lang geleden  @Mikke, ze heeft een allergie   |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Omdat ik allergisch ben voor ei (en nog wat andere dingen)  Zeker weten, heb je ze wel afgestofd voordat je ze in de frituur gooide Caster?  |
|
nietmeer
|
Manda: Aaaw  *pakt een bitterbal* Wat voor saus is er? |
|
Caster Oudgediende
|
Manda, dat was nog net niet nodig omdat ze in een zak zaten.. Maar het stof op de zak was wel best dik   Mikke, mosterd, curry, ketchup, mayo.. Ik kan bijpakken als je wat anders wilt  Ps. Ik raad de mosterd aan  |
|