|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuHet gesprek zou toch zinnig worden?  Ik vind dat het nu om deze tijd niet samen kan komen met gesprekken over dat onderwerp  Wat voor paard heb je dan KairA? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Blend is ook goed hoor! Maar ja ik weet het nog niet zo hoor, ik heb ze nog niet allemaal op |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ Blend...
ik heb 7 shetlanders en een welsh |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Bwoah, bak met boeken aan het downloaden of al gedownload... Visual Basic e.d.  Nu nog doorspitten haha. Heb al 100 pagina's gelezen van een boek met het tienvoudige aan pagina's daarvan...  Nou ja... ff lekker lezen en hopen dat ik vanmiddag na de lunch dat contract kan scoren (Ga er wel vanuit, als het een beetje mee zit is het niet meer dan een formaliteit) Eet smakelijk voor dadelijk!  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
hoi, ik sta te shaken op m'n benen...  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Blend... Je weet toch...  neem die Hoskeu nou maar met een korreltje... nouja... afentoe met een baaltje zout...  Maargoed... zinnig... *Hoskeu trekt een serieus gezicht.... gaat recht achter zijn computer zitten... bedenkt een heeeeeel zinnige vraag... een vraag die iedereen KairA al een had willen stellen...* Wat is je favoriete kleur KairA??... |
|
puppy Erelid
|
Niet dat t iemand boeit waarschijnlijk, maar net bijna een ongeluk gehad, pfffff |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote puppy: hoi, ik sta te shaken op m'n benen...  PUPPY  |
|
Blend
Oud Moderator
KairA Heb jij 8 paarden?  Ik zal wel ff een choco voor je maken  Sterkte Jive, en veel plezier  |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy... Pardon?? Wat heb je gedaan??  EDIT: Jive... succes!! |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ hoskeu
mij lievelingskleur is Groen. en de jouwe? |
|
puppy Erelid
|
Ik rij gezellig over de dijk staat er ineens een idioot stil midden op de weg  Kon nog net op tijd remmen, scheelde echt niets... |
|
Blend
Oud Moderator
Wat lees ik nu is er net bijna een puppy aangereden?  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@ puppy; wat is er gebeurd dan?
*EDIT
je habt het al verteld |
|
puppy Erelid
|
Quote KairA: @ puppy; wat is er gebeurd dan? Quote puppy: Ik rij gezellig over de dijk staat er ineens een idioot stil midden op de weg  Kon nog net op tijd remmen, scheelde echt niets... |
|
puppy Erelid
|
Rij dan niet op de dijk  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
pup... weet je drink een choco dan komt alles weer goed! tenminste dat helpt bij mij alijd  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote KairA: @ hoskeu
mij lievelingskleur is Groen. en de jouwe? Nou op dit moment het wit van de wc-pot... ik moet echt zeiken als een beer... brb... @puppy... Wat stond die daar dan tedoen?? Stond die na een bocht ofzo?? |
|
puppy Erelid
|
Ja idd net na een bocht... Wat die stond te doen, weet ik het... Uit zijn neus te eten zekers! |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
 uit zijn neus eten... ja dat moet ook gebeuren he? |
|
puppy Erelid
|
Maar goed, ik ben weer thuis... Ik moest t even aan iemand kwijt, bedankt voor t luisteren...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
graag gedaan puppy
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
wat is jouw lievelingskleur puppy? |
|