|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
nou dit is weer me laatste post vandaag  moet naar lessen en vanmiddag tentamens maken |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
wish me luck   |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Liz... Kijk een nobel streven...  Oowja... je was dan nog jarig ook...  Ga je dan een soort cliniclow zijn?? Activiteiten doen met die kids?? |
|
Hoskeu Erelid
|
@waat I wish you luck...   |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@wmr Ik had geen concreet antwoord, omdat ik geen binas bij de hand heb. En op mijn werk zullen ze het niet zo leuk vinden als ik dat wel heb en ff ga berekenen  Ik had alleen de aanpak verteld  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Blend: wmr Ik had geen concreet antwoord, omdat ik geen binas bij de hand heb. En op mijn werk zullen ze het niet zo leuk vinden als ik dat wel heb en ff ga berekenen  Ik had alleen de aanpak verteld  En ze vinden het wel leuk dat je hier een beetje rond hangt??...  |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy... Nou de rest van het huis nog zeker??  Succes er mee!!  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDat zien ze niet  Ik zit toch al achter die pc, maar als ik ineens een binas te voorschijn haal en flink ga rekenen is dat een heel ander verhaal  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Hoskeu: Liz... Kijk een nobel streven...  Oowja... je was dan nog jarig ook...  Ga je dan een soort cliniclow zijn?? Activiteiten doen met die kids?? Als het goed is wel... Het is allemaal nog niet echt zeker omdat de mensen daar zich vaak niet aan afspraken houden omdat ze daar heel anders met de tijd omgaan enzo.. Een leider van de groep gaat in februari 2 weken daar heen om de reis verder voor te bereiden. |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendUhmm... de up to date winst prognoses aan het doorrekenen mischien??  |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Hoskeu: @puppy... Nou de rest van het huis nog zeker??  Succes er mee!!  In vergelijking met de zolder viel de kelder nog wel mee  En dan te bedenken de slaapkamers van de kinderen  HELP!!! |
|
puppy Erelid
|
Nou ik neem nog een koffie en dan ga ik mijn schonezus en nichtjes eens lastig vallen  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuUit de binas?? Met de soortelijke massa van verschillende stoffen? Ik heb een rijke fantasie, maar of ik me daaruit lul?  |
|
Hoskeu Erelid
|
Liz... Jah dat "niet aan afspraken housen" en dat "niet zo krap nemen met onze dure tijd" is voor ons "gestreste" westerling idd een probleem... Ik kom met mijn werk met mensen van over heel de wereld in aanraking... maar er zijn er idd bij... die maken zich niet zo druk... helemaal niet over tijd enzo... Die snappen ook niet dat wij werstelingen ons daar zo druk om maken...  Tenminste dat is mijn ervaring... |
|
puppy Erelid
|
 Fijne ochtend verder...  |
|
Hoskeu Erelid
|
@BlendNouja de trends van tegenwoordig zijn het zichzelf laten ontplooien van werknemers... Het stimuleren voor het volgen van cursussen en opleidingen... Zodat iedere werknemen op de plaats komt waar zijn sterke kanten het best uitkomen... Het zijn toch de mensen die het bedrijf maken...  Bla bla bla...  Stel nou dat jij een uitzonderlijke intressen voor die binas hebt ineens... dan moet je baas dat stimuleren... je een kans geven je... bla bla bla... Laatmaar... nu ga ik zelfs mezelf vervelen...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote puppy:  Fijne ochtend verder...  Dag puppy... Succes bij je schonezus!!  |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
goede morgen!!! lekker geslapen iedereen? |
|
Hoskeu Erelid
|
Goei morgen Pietjuhh!! Ik wel... jij ook?? En als ze niet lekker geslapen hebben lul ik ze wel in slaap...  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Hoskeu... Ik vind het altijd wel erg grappig om te zien hoe flexibel zij zijn qua tijd... Wij Nederlanders zijn idd veel te gestresst als het gaat om tijd.. Tijd is geld heah..  Ik zie het allemaal wel! Heb er iig heel heel heel erg veel zin in en kan bijna niet wachten totdat het juli is! En als het bevalt ga ik een paar maanden later voor 3-6 maanden.. Dat zal wel even afzien worden maar ja, ik wil het heel graag en mn mannetje vind het goed... Dus dan kan ik het beter nu dan want over een paar jaar komt het er toch niet meer van...  |
|
Pietjuhh Senior lid WMRindex: 83 OTindex: 713 Wnplts: Zeist
|
haha jah ik heb ook wel lekker geslapen. jammer dat het weer tijd is om wat te gaan doen..  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuJa, daarom  Een mens kan zich maar 20 minuten voor iets concentreren, daarna verslapt de aandacht. Dus door het afwisselen van activiteiten blijft de geest scherp. Dus eerst maar ff die binas opzoeken, kan ik elk half uur even een vergelijking oplossen om dan weer fris verder te gaan met mijn werk. Is alleen wel zo dat als de case die ik moet gaan oplossen te moeilijk is raak ik gefrustreerd en zal mijn wer onder lijden, maar aan de andere kant krijg je wel een vechtersmentaliteit. Een beetje doorzettingsvermogen kan nooit kwaad. Ik denk dat ik nu wel weer genoeg inspanning heb gehad om te ontspannen |
|
Liz87 Erelid
|
wat een rust... |
|
Blend
Oud Moderator
liz heerlijk he?  ff lekker werken  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Was het maar zo... Ik ben maar eens wat boeken gaan bekijken... Ga ik toch echt nodig hebben binnenkort... Ik heb trouwens nog steeds geen contract gezien of getekend... dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen... |
|