|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Vriendschap |
|
Twaggy Oudgediende
|
mag ik een biertje? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik heb geen flauw idee waar het over gaat, maar ik wil wel een biertje  |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
*tapt een biertje voor twaggy en eentje voor blend* mag ik ook een antwoord van jou op de prijsvraag op de vorige pagina blendje? |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
hey blend jij ook hier? |
|
Harold Erelid
 WMRindex: 1.767 OTindex: 206
|
Doe mij maar een rood wijntje |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
hoii iedereen  hoe gaat het ermee  |
|
Blend
Oud Moderator
Ja ik kwam ff langswaaien, ik moet ff een prijsvraag van Muts beantwoorden  Het belangrijkste wat ik heb is: Het leven. Zonder dat zijn alle andere dingen toch nutteloos, dan maakt het niet uit hoeveel vrienden/geld/liefde/pingpong balletjes/postzegels/sigarenbandjes enzo je hebt |
|
|
*schenkt een wijntje in voor harold* jou heb ik hier nog nooit gezien, toch? |
|
|
@Blend: maar horen die dingen niet bijelkaar? is het leven niet ook waardeloos zonder vrienden of liefde of die verzameling pinpongballetjes waar je zo blij van word? |
|
Mier Oudgediende
mag ik een spa blauw hebben laat het maar in een flesje gaat toch weg |
|
Theetje
Oudgediende
het belangrijkste wat ik heb is: mijn eigenwaarde |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Theemonster: het belangrijkste wat ik heb is: mijn eigenwaarde tjah maar wat houd dat voor jou in? voor ieder mens is het weer anders |
|
|
*geeft mier een flesje spa uit de koeling* @TheE: ook een mooi antwoord (wat mooi dat alle antwoorden goed zijn en een kern van waarheid voor iedereen hebben  ) wat wil je graag drinken? |
|
Mier Oudgediende
danke muts het belangrijkste in mijn leven is mijn familie kan niet zonder ze doei iedereen gaat lekker tv kijken |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Het belangrijkste wat ik heb.. Ik weet niet, ik denk gewoon mijn leven met alles dat erbij hoort.. Vooral liefde en vriendschap is heel belangrijk.. |
|
Blend
Oud Moderator
@Mutsklopt helemaal, dus ik bedoel met het leven ook meer dan alleen ademhalen en bewegen  Ik zou niet kunnen zonder al die losse dingen. Al die losse dingen maken samen mijn leven. Het belangrijkste onderdeel ervan is dat ik in mijn waarde gelaten wordt en dat ik dat bij andere ook doe. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Nou, een complete chinees naar binnen gemanouvreerd.. Rode doek met zwaailicht op mijn achterste.. Transport Exceptionel.
Nasi Ghoreng Tjap Tjoy Fu Yung Hay Kleine loumpias Satesaus.. Kroepoek
En een gratis Cholestorollex |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Twaggy: Quote Theemonster: het belangrijkste wat ik heb is: mijn eigenwaarde tjah maar wat houd dat voor jou in? voor ieder mens is het weer anders voor mij houd dat in dat ik ben wie ik ben en dat iedereen die mij wil respecteren mij moet respecteren om wie ik ben.. Quote Muts:
wat wil je graag drinken? mag een een grote cola light? |
|
Twaggy Oudgediende
|
verrek Heraux heeft gelijk iedereen naar de chinees  |
|
|
|
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Theemonster: Quote Twaggy: Quote Theemonster: het belangrijkste wat ik heb is: mijn eigenwaarde tjah maar wat houd dat voor jou in? voor ieder mens is het weer anders voor mij houd dat in dat ik ben wie ik ben en dat iedereen die mij wil respecteren mij moet respecteren om wie ik ben.. juustem en daar gaat het om  |
|
|
*schenkt een cola light in voor theetje* inventarisatie van antwoorden: vriendschap (en liefde) leven (met alles erop en eraan) eigenwaarde en respect een JA op alles  |
|
Theetje
Oudgediende
*drinkt een slok cola om de taart mee weg te spoelen* |
|
Blend
Oud Moderator
@Mutsen vanwaar ineens deze diepzinnige ingeving in het cafe  |
|