|
nietmeer
|
Quote Ikke: Quote Hans. Steen: wat is vwo voortgezet, wonderlijk onderwijs? Voortgezet Wetenschappelijk Onderwijs. ikke bedankt voor de informatie  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote macfreak: @ little jellow: ik had ook VWO kunnen doen maar dat werdt me teveel huiswerk. ik zit op de 120 Ieder z'n ding toch? |
|
oplk Senior lid WMRindex: 262 OTindex: 320 Wnplts: Baarn S |
Voorbereidend denk ik  Of ik wil weten waar jij eerst hebt gezeten  |
|
Little-Jellow Senior lid WMRindex: 129 OTindex: 21 Wnplts: Gouda S |
@ macfreak ik zit nu 3 vwo en het is dat ik op de school wil blijven waar ik nu zit (zelfstand gym) maar anders was ik ook naar atheneum gegaan! |
|
nietmeer
|
wie wilt er even een duveltje voor me intappen dank u |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
duveltjes staan voor je neus man |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
@ ikke Ik verhuis 5 maart naar Dublin. Misschien zien we elkaar in de pub IB-certificate |
|
Ikke
Oudgediende
Quote oplk: Voorbereidend denk ik  Of ik wil weten waar jij eerst hebt gezeten  Voorbereidend wordt ook gebruikt. Wij gebruiken Voortgezet om aan te geven dat 't om 't voortgezet onderwijs gaat (voortgezet van de basisschool  ) |
|
nietmeer
|
o ik ze dank je wel maar verstoppen achter die stapel boeken |
|
ik ga ook maar eens slapen ofzo, moet morgen weer vroeg op. moet wedstrijd spelen in castricum!  |
|
Quote Ikke: Quote oplk: Voorbereidend denk ik  Of ik wil weten waar jij eerst hebt gezeten  Voorbereidend wordt ook gebruikt. Wij gebruiken Voortgezet om aan te geven dat 't om 't voortgezet onderwijs gaat (voortgezet van de basisschool  ) Wetenschappelijk onderwijs op de basisschool  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Poncke: @ ikke Ik verhuis 5 maart naar Dublin. Misschien zien we elkaar in de pub IB-certificate Ikke niet, ik zit in de groep naar Galway. Maar als je 'n groep van ong. 20 nederlandse tieners ziet, aangevoerd door 'n constant grapjes makende Ier, doe ze dan de groetjes van Tom  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Vooruitgebracht Walgelijk Onderdeurtje |
|
Poncke Erelid
Ik had een cito van 547 maar moest naar de MAVO omdat ik een kinderlijke instelling had (ik was ook al 12 toen hahaha). Had VWO kunnen doen...maarja nu is mijn leven ook prachtig hoor...  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Little-Jellow: ik ga ook maar eens slapen ofzo, moet morgen weer vroeg op. moet wedstrijd spelen in castricum!  Truste && Veel plezier && Veel succes   |
|
@ poncke, vwo maakt niet gelukkig hoor! (niet dat ik het niet ben hoor!  ) |
|
Poncke Erelid
@ ikke Komt voor de bakker...proost...  |
|
bedankt!  komt wel goed |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
niemand die mij gedag zegt??  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Poncke: Ik had een cito van 547 maar moest naar de MAVO omdat ik een kinderlijke instelling had (ik was ook al 12 toen hahaha). Had VWO kunnen doen...maarja nu is mijn leven ook prachtig hoor...  Als je leven nu ook goed is is dat toch prachtig? Je hebt niet per sé VWO nodig om 'n mooi leven te hebben. Fijn dat 't je bevalt |
|
dag theemonster, d8t dat je allang weg was  |
|
Poncke Erelid
Quote macfreak: Vooruitgebracht Walgelijk Onderdeurtje Vooruitstrevend Wonderlijk Onderwezen |
|
Theemonster gedag  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Little-Jellow: dag theemonster, d8t dat je allang weg was  was ik nog niet  |
|
Poncke Erelid
Dag theetje  |
|