|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend ik ben toch geen aap  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Hinako: @ thee De date die jij over een week gaat hebben is met.... uhm... nou die wacht daar op je  (ofzo  ) hoor ik daar het magische woord date?? wie wat een waar?? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote franki: ik ook Zei ik eten?  Me moeder bedoel ik!!   |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Bedankt mier, je zegt precies hetzelfde als ik maar jannick werd boos op mij  |
|
franki Senior lid WMRindex: 635 OTindex: 246
|
Quote Blend: @frankiVoel jij je aangesproken?  Ik bedoelde het in het algemeen  tuurlijk, als ik lonely ben voel ik me altijd aangesproken  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Hahahahahahahahahaha boeien |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ poncke graag gedaan hoor  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Wie heeft mijn bier? Niemand? Oké, mooi, bel de politie maar..  |
|
macfreak Erelid
@franki: ik voelde me eerst eigenlijk ook aangesproken  iemand nog een pilsje? |
|
nietmeer
|
*welk biertje Mmore?*  |
|
|
Quote Mmore: Wie heeft mijn bier? Niemand? Oké, mooi, bel de politie maar..  van die reclame van bavaria uhh het is toch ONS bier!!  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@mac; liever een kop thee, mag dat ook? |
|
Hinako
|
Graag  Heb je ook borrelnootjes? |
|
Theetje
Oudgediende
en een date voor mij?  |
|
macfreak Erelid
Quote Theemonster: mac; liever een kop thee, mag dat ook? tuurlijk thee *zet een paar liter heet water neer met een bak met theezakjes* de smaak mag je zelf uitzoeken. @ de bier zuipers. hoeveel liter glazen willen jullie?? |
|
|
Quote Theemonster: en een date voor mij?  daten is uit  je maakt nu een zakelijke afspraak (gezellig samen wmren of huiswerk maken) |
|
Hinako
|
@ thee  die gaan we even regelen  Die avond gewoon ff socialize, zuipe en jongens versieren  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Mmore: Wie heeft mijn bier? Niemand? Oké, mooi, bel de politie maar..  Tis mijn bier..  |
|
|
Quote Hinako: @ thee  die gaan we even regelen  Die avond gewoon ff socialize, zuipe en jongens versieren  in mijn geval jongens en meisjes  |
|
macfreak Erelid
nee franki.... een date is er ook vast nog wel te vinden. gewoon even rondkijken buiten het cafe |
|
Theetje
Oudgediende
hinako; en dan? zitten jullie daar met zijn 4-en, jij en je kerel, seira en space... en dan zit ik er maar een beetje bij  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Whooohoo, waarmee.. ik wil wel een blauw ballonetje.. |
|
|
Quote heraux: Whooohoo, waarmee.. ik wil wel een blauw ballonetje.. waar slaat dat op vanaf nu schrijf ik bij een reactie geheime boodschappen lekker jannick irriteren |
|
Hinako
|
@ thee: Dan gaan we zonder Anton  Ik zit niet zo aan hem vast ^^. Dan gaan we wel met de fiets zodat rich kan zuipe  Gezellig! Volgende week.. vrijdag? zaterdag? |
|
Jannick
Oudgediende
Hmm, het is te druk hier, ik ga bezig met me site..  .. Doeii..  |
|