|
franki Senior lid WMRindex: 635 OTindex: 246
|
Quote Kpuc: Hmm, eigenlijk wel he, dat jong vreet je kaal man, mwahh, komt goed, het is een stevige keoling, ik zal er wat beugels op laten lassen, discslot erop en safe is de voorraad  vertrouw je ons niet  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Poncke: ZUIPEEEEEEEHHHHHHNNN
TAP ER MAAR 6 DAN Haha.. Nah, glaasje champagne, wel ervan genieten hè  Wij hebben thuis een fles staan die we van de baas van heineken gekregen hadden toen me vader een discotheek opende  Die is schijnbaar veel geld waard en ik mag die niet eens openmaken  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Net via Xseno een persoon ontmoet, die bij mij op school zat, en die bij een overleden leraar in de klas zat toen hij overleed..  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
IK WIL 6 BIER IN EEN 3 LITER GLAS |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
koudddd ril ril, mag ik een warme chocomelk? |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
ik zuip me vanavond helemaal naar het eind ven het universum hoppaaaaaaaaaaaaa  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Poncke: ik zuip me vanavond helemaal naar het eind ven het universum hoppaaaaaaaaaaaaa   |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
heey mensen!  |
|
|
het is heel irritant mmore (misschien kan je er iets aan doen) maar ik moet steeds vernieuwen om de nieuwste reacties (lekker logisch) te zien |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
drank, vloeit rijkelijk. onze kelen door, onze magen in. en morgen, morgen moet je opstaan, hoofdpijn. was dat het waard? |
|
Jannick
Oudgediende
Ha Ikky.. |
|
Arthas Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 185 Wnplts: Winterswij
|
Quote Jannick: Net via Xseno een persoon ontmoet, die bij mij op school zat, en die bij een overleden leraar in de klas zat toen hij overleed.. woooww, das best heftig Doe mij ff een borrel |
|
nietmeer
|
Quote franki: het is heel irritant mmore (misschien kan je er iets aan doen) maar ik moet steeds vernieuwen om de nieuwste reacties (lekker logisch) te zien daar heb ik al maanden last van |
|
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Hallo iedereen, Magk een cola? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Theemonster: drank, vloeit rijkelijk. onze kelen door, onze magen in. en morgen, morgen moet je opstaan, hoofdpijn. was dat het waard? Niet als je niet teveel drinkt  Champagne FILM BEGINT  DOeiii (RTL 5, Phone Boot) |
|
|
@Ponckezullen we allemaal in het onzichtbaar gaan schrijven? |
|
|
Quote Hans. Steen: Quote franki: het is heel irritant mmore (misschien kan je er iets aan doen) maar ik moet steeds vernieuwen om de nieuwste reacties (lekker logisch) te zien daar heb ik al maanden last van Je loopt een paar maand achter dus? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Hans. Steen: Quote franki: het is heel irritant mmore (misschien kan je er iets aan doen) maar ik moet steeds vernieuwen om de nieuwste reacties (lekker logisch) te zien daar heb ik al maanden last van Nee daar kunnen we niets aan doen, welkom op het internet.  |
|
nietmeer
|
kan ik een duveltje krijgen  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ hans en franki ik moet ook steeds op forum drukken om te kijken of iemand al nieuwe reacties plaatsen ook vet irri is dat |
|
nietmeer
|
Quote Mmore: Quote Hans. Steen: Quote franki: het is heel irritant mmore (misschien kan je er iets aan doen) maar ik moet steeds vernieuwen om de nieuwste reacties (lekker logisch) te zien daar heb ik al maanden last van Nee daar kunnen we niets aan doen, welkom op het internet.  dank u |
|
|
Quote franki: @Ponckezullen we allemaal in het onzichtbaar gaan schrijven? huh waarom doet die color het niet ik doe [color=wit]onzichtbaar[/color} Die laatste dee ik om het zichtbaa te maken |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Arthas: Quote Jannick: Net via Xseno een persoon ontmoet, die bij mij op school zat, en die bij een overleden leraar in de klas zat toen hij overleed.. woooww, das best heftig Best wel, haal je echt herinneringen op.. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
verveeling heerst |
|
|
@franki dit helpt misschien wel beter, white ipv wit |
|