|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote mier: @ Mmore ja goed hoor  Keej dan  Biertje? Wijn? Of wil je een beetje van mijn champagne..  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Mmore: Quote Theemonster: moet wel mijn moeder overhalen   Waarom? wil mijn haar helblond verven |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ blend mijn mooie geweldige zinnen  heb ik die dan? @ Mmore doe maar een spa blauwtje |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
pilsje voor mij Mmore? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Theemonster: Quote Mmore: Quote Theemonster: moet wel mijn moeder overhalen   Waarom? wil mijn haar helblond verven Daarvoor heb je toch geen toestemming nodig?  Hoe oud was je ook alweer  Quote Franki: hallo iedereen (iedereen begroet 1 of 2 mensen hoe sociaal kan je zijn) Sorry, Goedendag alle leden en de 151 andere  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote macfreak: pilsje voor mij Mmore? Komt er aan.. JANNICK?? Quote mier: @ Mmore doe maar een spa blauwtje Sure.. Even kijken waar die Jannick uit hangt,  Oh ik probeerde je niet dronken te voeren hoor  Doe mij maar een... Cola met citroen  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@MierNou, het waren allemaal van die korte zinnen tussen ons, dus ik dacht ik gooi het over de andere boeg  |
|
nietmeer
|
Grinzz, koeiedag kroegtijgers, is er nog een pintje te ritselen? Ik pak even een blik tonijn voor Joep  |
|
Mier Oudgediende
@ blend oh oke haha nou wat zou ik nu es ff gaan zeggen dan. leuke dag gehad blend |
|
Mmore
Administrator
|
Ha, Kpuc! Weet jij toevallig waar Jannick zit? We hebben dorst  |
|
Theetje
Oudgediende
@joey; ik ben 17, dus over een half jaartje mag ik zelf alles bepalen, als ik dan 18 ben, maar dan nog mag ik niet alles, woon dan nog thuis   maar ga het gewoon doen  |
|
Mier Oudgediende
en toen was het weer stil hier |
|
Mmore
Administrator
|
Zeventien is oud genoeg om helemaal alleen te beslissen wat je met je haar doet  Ik maak het mijn misschien wel PAARS MET GROENE STIPJES! (nee grapje, zwart is prima)  Brr ik wil ook 18 worden  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@MierJa, ging wel. Gewerkt de hele dag, dus was niet zo heel boeiend. Maar ik ben op WMR bezig geweest en dan vermaak ik me wel  Hoe was jouw dag?? |
|
nietmeer
|
Mmore, ik heb geen flauw idee, misschien is ie de koelkast aan het plunderen? Theetje, helblond?  Are you sure Frenchie? |
|
Mmore
Administrator
|
Quote mier: en toen was het weer stil hier Nooit! NOOIT! NEEEEE!! WAAAAAROMM?!!!! .. .. .. HET is ALLEMAAL JOUW SCHULD  |
|
Theetje
Oudgediende
kpuc; ja ik weet het zeker  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Kpuc: Mmore, ik heb geen flauw idee, misschien is ie de koelkast aan het plunderen?  Dat stond niet in de taakbeschrijving..  IP-ban dan maar?  |
|
Mier Oudgediende
@ blend nou mijn dag was normaal hoor vanmorgens ff naar school geweest voor het eerst deze week voor de rest een beetje vervelen thuis. @ Mmore mijn schuld  |
|
nietmeer
|
Hmm, eigenlijk wel he, dat jong vreet je kaal man, mwahh, komt goed, het is een stevige keoling, ik zal er wat beugels op laten lassen, discslot erop en safe is de voorraad  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote mier: @ Mmore mijn schuld  *Blame cana.. mier  Nee hoor  Just keep on talking! Ik ga film kijken, die begint zo denk ik  Fijne avond alvast aan degene die ik niet meer spreek  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
ZUIPEEEEEEEHHHHHHNNN
TAP ER MAAR 6 DAN |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Poncke: ZUIPEEEEEEEHHHHHHNNN
TAP ER MAAR 6 DAN 6?? vraag dan meteen om een 3 literglas |
|
franki Senior lid WMRindex: 635 OTindex: 246
|
doe mij maar een whiskey ofzo of rode wijn (ik ben echt geen 12  ) |
|
nietmeer
|
Komt binnen rijden met de kar plus aanhanger. Ik heb 25 flessen verse melk van onze koe klaartje voogelvlucht en 10 liter zelfgemaakte verse yochurt het is voor iedereen. nog een goede avond allemaal |
|