|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ben aan het werk he  Eindelijk eens een keer  |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
Ja niet normaal he!! Maar ik ben er nu. Wil je iets te drinken? |
|
Blend
Oud Moderator
Altijd  Ik ben net een bodemloze put  Ik lus wel een ijsthee, ik weet niet waarom maar ik heb er ineens heel veel zin in  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Blend: Ben aan het werk he  Eindelijk eens een keer  haha jij ook al  Hoe was je weekend? Daarnet ook gevraagt, reactie alleen niet gelezen... of was je reactie zie blog? |
|
|
*Maakt 2 Icetea, 1 voor Blend en 1 voor mezelf*
Het is m'n eerste keer als barkeeper hier dus vergeef me als het een beetje lang duurt want ik moet nog even zoeken waar alles staat. |
|
Blend
Oud Moderator
@BanaantjeMaakt niet uit, als het maar grote glazen zijn  Hoef je ook minder heen en weer te lopen  @liz Mijn weekend was zoals altijd weer erg gezellig en slopend  En die van jou? |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ Blend... Die van mij was saai... Hele dag online geweest maar dr was niemand  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
middaaaag! hoe is het hier? ik heb een goed humeur!! heb cijfers van vorige week terug gekregen  natuurkunde: 1.8 Scheikunde: 8.1 Informatica: 4.8 Nederlands: 6.8 Wiskunde: nog niet Biologie: 5.7 chillll  |
|
Jatser Erelid WMRindex: 311 OTindex: 2.295 Wnplts: Maastricht
|
natuurkunde is iets minder chill of niet? |
|
nietmeer
|
Oeff, 1.8 en 4.8  Dat zou mij echt geen goed humeur bezorgen  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Theemonster: Informatica: 4.8 Ehm? Quote Theemonster: natuurkunde: 1.8 EHMMM |
|
|
hoe heb je dat voor mekaar gekregen?  |
|
|
je naam op schrijven en GOKKEN MAAAR!! (of heb je zelfs dan hoger?  ) |
|
Blend
Oud Moderator
Hoe krijg je het voor mekaar om een 8.1 voor scheikunde te halen en een 1.8 voor natuurkunde??? Hoi Thee  |
|
nietmeer
|
Anyway, het algemeen gemiddelde zal wel ok zijn Theetje. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
*Sjokt binnen, en gaat down op een barkruk zitten* |
|
Theetje
Oudgediende
de 1.8 voor natuurkunde was omdat ik van tevoren wist dat ik het ging herkansen, bovendien is die leraar heeel slecht, vind de hele klas, nu hebben we een klacht ingediend en gaan ze die leraar ermee confronteren.. best lullig voor hem. En scheikunde was simpel... Informatica niet geleerd, had 1 van de hoogste cijfers van de klas, maar had geen cijfer nodig, ben voor 90% geslaagd voor infomratica, als ik mijn eindopdracht afrond   hoi blend  |
|
|
haha doe je goed dan;) ik ben water aant koke voor THEEEE   |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Theemonster: Informatica niet geleerd, had 1 van de hoogste cijfers van de klas, maar had geen cijfer nodig, ben voor 90% geslaagd voor infomratica, als ik mijn eindopdracht afrond  Hoe kan je nou weer zo een laag cijfer halen voor zo een makkelijk vak  Ik had altijd een 10 voor informatica  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Haha nert(s)!  je weet wel, van die krengen die ze voor bontjassen gebruiken!  Die zijn meestal errug goed met computers  |
|
Theetje
Oudgediende
@Mmore; maar ik haaaaat theorie informatica, ging over programmeertalen, moet ik wel weten als ik TI ga studeren   |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
TE KOOP:inboedel wegens emigratie naar Ierland
Magnetron, koelkast, dressoir, wijnrek... |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Theemonster: @Mmore; maar ik haaaaat theorie informatica, ging over programmeertalen, moet ik wel weten als ik TI ga studeren   Programmeertalen.. Easy as pie  Maar gelukkig was je toch al geslaagd, daar gaat het tenslotte om  Zojuist engels gedaan, ging wel goed. Morgen geschiedenis.  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Quote Jannick: *Sjokt binnen, en gaat down op een barkruk zitten* knuffel! |
|