|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
waar hebben we het over. iets over leren ofzo |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Hoi Mier  En blij???  |
|
Mier Oudgediende
ik ben blij ja   heel erg blij, happy, gelukkig alles wat met dat te maken heeft zo voel ik me nu  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
danke thom |
|
Thommy Erelid
|
Graag gedaan  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Styvon:
Ik leerde/las vroeger altijd vlak voordat ik naar bed ging, dan blijft de stof beter in je hoofd hangen. Tenminste bij mij dan. Voordat je een toets heb is het nooit goed om te leren, omdat je dan te gehaast leest, dan neem je de stof niet goed in je op.
Ik heb dat als het mijn niet boeit of het te duur verwoord staat dat ik eigenlijk mezelf halfwege een bladzijde betrap dat ik wegdroom over totaal wat anders tijdens het lezen... dat ik dan wel lees... alle letters voorbij zie komen... maar ik totaal niet weet wat ik gelezen heb...  Maargoed... is er nog koffie?? |
|
Thommy Erelid
|
*Maakt koffie* Ajb Hoskeu vers uit de bonen  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote mier: waar hebben we het over. iets over leren ofzo Over problemen bij het leren... over consentratie problemen eigenlijk volgens mij...  |
|
Mier Oudgediende
@ hoskeu oh oke. |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Thom: *Maakt koffie* Ajb Hoskeu vers uit de bonen  Kijk dat kan ik waarderen...  Heb jij nou speciaal voor mij bonen staan malen??  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Styvon:
Ik leerde/las vroeger altijd vlak voordat ik naar bed ging, dan blijft de stof beter in je hoofd hangen. Tenminste bij mij dan. Voordat je een toets heb is het nooit goed om te leren, omdat je dan te gehaast leest, dan neem je de stof niet goed in je op.
 ik leerde ook altijd in de nacht en maken deed ik ook altijd in bed ik maakte en leerde het dan 3 keer zo snel |
|
Thommy Erelid
|
Neenee, ik heb zo'n mooi Jura apparaat.. Maalt boontjes, heerlijk vers en wel.. Elke dag schoonmaken dat ding, vers water elke dag..  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Quote Hoskeu: Ik heb dat als het mijn niet boeit of het te duur verwoord staat dat ik eigenlijk mezelf halfwege een bladzijde betrap dat ik wegdroom over totaal wat anders tijdens het lezen... dat ik dan wel lees... alle letters voorbij zie komen... maar ik totaal niet weet wat ik gelezen heb...  Maargoed... is er nog koffie?? FF wat anders gaan doen dan en daarna weer verder, droom je weer weg, weer wat anders gaan doen, and so on and so on. ja er is nog koffie, bakkie dan maar? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
 ik wil choco |
|
Thommy Erelid
|
*Choco voor kaira..* Meid je drinkt het bij liters  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Styvon:
FF wat anders gaan doen dan en daarna weer verder, droom je weer weg, weer wat anders gaan doen, and so on and so on.
ja er is nog koffie, bakkie dan maar? Jah dat is het probleem... dan ga ik automatisch bijna wat anders doen... en dan... "Shit... 3uur later  ..." zoek het maar uit... tijd om te leren voorbij... Maar ik heb dat ook vooral als ik versalgen moet schrijven... dan zit ik achter een computer... dan zit WMR een beetje erg in de buurt...  Maarja... vanavond ga ik het halen... TSJAKKA (oei dat woord is wel erg uit zeker??) |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Thom: Neenee, ik heb zo'n mooi Jura apparaat.. Maalt boontjes, heerlijk vers en wel.. Elke dag schoonmaken dat ding, vers water elke dag..  Wat is dat dan weer??  Klink wel lekker...   |
|
Thommy Erelid
|
Is het ook  Is fantastisch zo'n ding..  |
|
Hoskeu Erelid
|
Tot laters mensen  Ik ga naar huis... nog ff doorkijken en dan... het grote moment... MUAHAHAHAH...  Iedereen nog een prettige dag gewenst...  |
|
Mier Oudgediende
doei hoskeu  |
|
Thommy Erelid
|
Laters Hoskeu  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444