|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
2 meisjes ziet altijd nog beter uit als 2 jongens;) |
|
Lananq Erelid WMRindex: 465 OTindex: 4.018 S |
Dat komt niet voor, aangezien er een soort permanent jongenstekort is bij het stijldansen |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Mensen, zal ik een liedje zingen? Om de boel een beetje op te vrolijken hier... |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Ja dat wel, nu maar hopen dat ik bij een leuke meid kom.. En niet bij die ene irritante bitch.. Dan heb ik liever haar vriendin, ook al is die wat verlegen  |
|
Liz87 Erelid
|
hmmz mn voorstel word niet echt gewardeerd... * pakt een mok thee en gaat zitten mokken* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
gaat bij liz zitten, hoi liz |
|
Liz87 Erelid
|
Haaai.... Thee-ze  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Liz praat gezellig mee;) En als je een meezinger weet zing ik nog mee ook  Jammer dat m'n microfoon naar de knoppe is  |
|
Liz87 Erelid
|
mic doet het hoor  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
hey, mag ik een kopje kaneel-thee ?  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Waar is voogelvlucht 1  |
|
Theetje
Oudgediende
dood   |
|
Pluppel
Oudgediende
Wie is de schuldige  |
|
Theetje
Oudgediende
voogel |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Jannick  |
|
Pluppel
Oudgediende
O  . Ach ja  . Ik wil wel een Big American Pizza Salami  |
|
Theetje
Oudgediende
haha, ik ook  |
|
Liz87 Erelid
|
Een meezinger voor iedereen... Verliefd, verloofd, getrouwt, gescheiden, singel noem maar op: ********** steeds als ik je zie lopen dan gaat de hemel een klein beetje open sterren, je laat ze verbleken met je ogen die altijd stralen jij kan de zon laten schijnen want je loopt langs en de wolken verdwijnen en als je lacht lacht heel de wereld meede meeste dromen zijn bedrog maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog ik voel je adem en zie je gezicht je bent een droom die naast me ligt je kijkt me aan en rekt je uit één keer in de zoveel tijd komen dromen uitjij moet me één ding beloven laat me nog lang in mijn dromen geloven zelfs als je even niet hier bent blijf in mijn slaap dan bij me en als de zon weer gaat schijnen laat dan dat beeld dat ik heb niet verdwijnen als je zou gaan neem je mijn dromen mee
de meeste dromen zijn bedrog maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog ik voel je adem en zie je gezicht je bent een droom die naast me ligt je kijkt me aan en rekt je uit één keer in de zoveel tijd komen dromen uit
jij kan de zon laten schijnen want je loopt langs en de wolken verdwijnen en als je lacht, lacht heel de wereld mee
de meeste dromen zijn bedrog maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog ik voel je adem en zie je gezicht je bent een droom die naast me ligt je kijkt me aan en rekt je uit zo één keer in de zoveel tijd komen dromen uit ********** |
|
Theetje
Oudgediende
Geweldig liedje, dat vrolijkt mij op  en ik zing het keihard mee, voor jou, speciaal voor jou, mijn vriend, de aardigste jongen die ik momenteel ken, al zie je dit niet nu |
|
Liz87 Erelid
|
Mooi zo  Dat was de bedoeling!!! |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
mooi nummer;)  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Thee... Dat vind ik heel dapper van je  En ook al ziet ie tniet, als ie t wel zag was ie heel blij denk ik  Want wie word daar nou niet blij van...? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote alweerdood: mooi nummer;)  Nu jouw beurt. |
|
Theetje
Oudgediende
precies, maar hij heeft het gezien  |
|
Liz87 Erelid