Kijk |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
BadVibes, alstublieft mammie  |
|
nietmeer
|
BV ik was vrij en heb eerst lekker uigeslapen tot 10:00uur ongeveer daarna de dvd met beste 80's muziek opgezet lekker hard zodat de buren ook wakker zouden worden. En daarna nog een beetje hier op wmr gedaan enzo  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@BadVibes, ik ben hier al even, en ook al even niet. Ben er de laatste tijd niet zo vaak meer  die 12000 posts waren nog van 2007  de rest heb in de laatste maanden bij elkaar geschraapt |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Oftewel broertje had een vrije dag... hmmm  lekker! Waneer mag je weer taz (ook een stukje choco cake trouwens?) Hier freupke, cake en een kusje!  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
kijk, het C&C tempo kan ik volgen! Oh Freup, sorry als je je aangevallen voelde over die camera (ik probeerde gewoon duidelijk te maken dat ik dubbele stabilisatie nodig heb ipv enkele  ) |
|
Kameleon Oudgediende
Muse, dat geeft niet!  Ik had problemen met internet!  @ BadVibes, dank u wel  |
|
nietmeer
|
@ CNC mijn 6000 post zijn ook het werk van driekwart jaar. maarja ik gebruik mijn OFT niet om als een graadmeter |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@mm, Das mooi, maar ik ga niet de hele tijd met puntjes er tussen praten. D..a..t.. k..o..s..t.. n..o..g..a..l.. w..a..t.. t..i..j..d.. z..i..e..t.. u....... |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
dat is maf.. het lijkt alsof mijn OTindex achteruit is gegaan  ik dacht dat ik toch al echt aan de 3888 zat |
|
Kameleon Oudgediende
MuseMatt, heb je je woorden terug ingeslikt?  @ BadVibes, ik heb al meer dan 200.000 lollies gekregen van ome Taz  |
|
nietmeer
|
@Bv lekker  Donderdag en vrijdag weer werken daarna het weekend vrij  (ook best handig als je een afspraak hebt staan om te gaan bowlen  ) Hoi Muse  en Banaal  |
|
BadVibes Erelid
lolo Muse, als je te langzaam typt, telt ie inderdaad af! Hoe komt het anders dat ik helemaal op nieuw moest beginnen!!! LOL Banaal... krijg ik nog een groet terug!?  Freupke, wel goed je tandjespoetsen voor je naar bed gaat hoor! |
|
Kameleon Oudgediende
Freupke, dat doe ik mam  Goed u te zien mam, ik heb u al 4 dagen niet gezien  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@mm, als ie morgen op 0 staat dan moet je de dokter bellen, want dan leef je negatief. als je valt dan daal je omhoog.. enzoforto |
|
nietmeer
|
Ohh ja, hoi bv.. |
|
Kameleon Oudgediende
Nou ja zeg! BadVibes is superblij je te zien, Banaal, en dan zeg jij Ohh ja, hoi bv  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
moet gaan:W |
|
BadVibes Erelid
*geeft banaal een enorme draai om zijn oor* Wat nu... KOELTJES!!!!
Freupke, ik heb je gisteren nog even gedag gezegd liefje, mammie heeft een drukke baan.
@ Taz, wil je mijn zoon niet flauw voeren met lollies! |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@Freup en ik had nog zo gezegd geen bommetje  Ik denk dat ik dat blog morgen anders ga maken moet nog even kijken  ik weet niet of ik zoveel zin heb om dat allemaal te gaan typen  BV dan moet je je zoon beter opvoeden hij pkt ze gewoon af;) Maar het zijn suikervrije sinaasappellolly's die die erg lekker vind dus het kan verderest geen kwaad  |
|
nietmeer
|
@ BV ik heb de hoop opgegeven, daarom doe ik zo afstandelijk |
|
BadVibes Erelid
Taz, rustig aan joh, je hebt vandaag al flink je best gedaan! Je moet ook nog het eind van de film kijken... en hopen dat het goed komt  |
|
Kameleon Oudgediende
Dan alsnog ben ik blij je te zien BadVibes  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik ben hier nu al bijna 2,5 jaar en ik zit nog niet eens op de 10000 posts  |
|
nietmeer
|
|