Kijk |
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Haaai  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Tazmanian Devil: Noom ja naar dan hoor ik weer niets   ik wil ook luisteren   Okeee  Pfff laptop van mn zus viel uit. Die heeft dus dezelfde kuren als die van mij.  |
|
nietmeer
|
Hoi zussie   |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@naomiu: het is dezelfde kut merk en type he?  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Hey Muse Spannend Freup, weer goeie gesprekken gehad met potentiele opdrachtgevers dus dat is altijd wel lekker om te doen maar ook altijd wel een beetje spannend. En jij? Nog goeie cijfers gehaald? @Andreesie, je bedoeld een vrouwelijkgeslachtsdeel merk en type? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
BadVibes Erelid
Taz? je bent er nog!Ik dacht dat je alladin moest kijken? |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Hé hé, niet met vleeswaren smijten  Taz  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@bv: nee, een kaa-uu-thee  |
|
Kameleon Oudgediende
BadVibes, als je een 8,5 voor Engels en een 8,3 voor Duits goed vind ja  Mooi!  Gelukkig, ik zie wel op je site dat je echt goed werk levert  |
|
nietmeer
|
@BV dat doe ik straks wel;) Duurt toch nog maar een halfuur;) |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Andreas, jaaa  En een oud  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
BadVibes Erelid
 goed zo freupke, ik denk dat je pappie wel blij zal zijn met die goeie cijfers... *en dan mag ik je nog even thuis houden om schandelijk te verwennen, en te knuffelen  * Dank je dank je zoon... ik doe mijn best. (moet trouwens mijn nieuwsbrief nog uploaden.. nu je het zo zegt...) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
doei noomsel  |
|
nietmeer
|
Ik voel trouwens alweer een blog opkomen  Met betrekking tot tekenfilms en dergelijke Iets over hoofdpersonen en bijpersonen enzo;)  |
|
BadVibes Erelid
leuk taz... en wat fijn dat je dat voelt opkomen... dan ren ik snel even weg  Nee hoor broertje! Natuurlijk niet! Ik heb vandaag de halve dag bakker de baksteen gezongen... en aan jou gedacht! Waar bracht vandaag jou? (of was je vrij?) |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
pfft gaat weer hard hier! veel te hard met mijn huidige energieniveau om bij te houden  |
|
BadVibes Erelid
lol Muse, ik zit gewoon duimen te draaien...!
Heb inmiddels de nieuwsbrief van deze week op de site gezet Freupke! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
h..a..l..l..o.. m..u..s..e..m..a..t..t.. |
|
Kameleon Oudgediende
Quote BadVibes:  goed zo freupke, ik denk dat je pappie wel blij zal zijn met die goeie cijfers... *en dan mag ik je nog even thuis houden om schandelijk te verwennen, en te knuffelen  * Dank je dank je zoon... ik doe mijn best. (moet trouwens mijn nieuwsbrief nog uploaden.. nu je het zo zegt...) Ik hoop het  Dan hoef ik niet naar een internaat  Verwennen  |
|
nietmeer
|
Hoi allemaal  |
|
BadVibes Erelid
lol Cee N Cee... Ik ken je niet, maar zo te zien ben je een aloude vaste bezoeker van het forum.... 13603 posts!  |
|
BadVibes Erelid
 Banaal!  Tja freupke, werwennen... nog een stukje chocoladecake?  EDIT Shhhh*t dubbelpost... grrr. hoe praat ik dat nu weer goed bij de modjes!? |
|