Ben Benieuwd |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik heb m al naar beneden gezet  het enige probleem nu is dat ik geen gitaar pro meer heb  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
@peter, wat mij het makkelijkst lijkt, welke kant je dan ook precies uit wilt straks, is het volgende  Maak één PHP pagina, met daarin de code voor alle achtergronden per div, en laadt vervolgens het middelste gedeelte vanuit html bestanden  Of ga met frames werken  edit: Turn the page van Bob Seger ken ik wel  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Droge scheikunde leraar  Quote: En wat is het verschil? Nou de ene is giftig en de andere ongezond! Quote: *pakt een gesloten lege pot* Nou we zijn allemaal slimme VWO leerlingen, dus we weten allemaal dat deze pot niet leeg is maar er lucht in zit. *doet de fles open en houd hem ondersteboven* Nu is de lucht eruit en is hij dus leeg. Quote: In melk zit dus geen Calcium maar Calciumion... Het verschil? Het verschil is een explosie.  [even later] Ja dan heb je dat Calcium wat met water reageert en dan heb je H2 wat eruit wilt en dan ontploft je melkpak dus en als je er nog meer calcium erbij doet gaat het dak eraf. [even later] We hebben morgen openhuis... |
|
Arya Oudgediende
|
letterlijk openhuis?  nu is de lucht er uit.. zucht..  |
|
BadVibes Erelid
 WMRindex: 65 OTindex: 1.966 S |
Pablo, ik wilde dat ik zo'n scheikunde leraar had! GEWELDIG!  Doe m de groeten van me wil je? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik ben bang dat ik dat geen van beide ken Traevel.  |
|
Traevel Oudgediende
Quote Pablo:
*doet de fles open en houd hem ondersteboven* Nu is de lucht eruit en is hij dus leeg. Ha ha, die is leuk  Heb zelf nooit scheikunde gehad na de derde  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Leraar: *tekent eerst een bak op het bord* Nou in zo'n bak zakt het dus naar de bodem *tekent een reageerbuis ernaast waarin hij de moleculen tekent die met elkaar reageren* Quote Leerling: Maar in zo'n reageerbuis zakt het toch ook naar de bodem? Quote Leraar: Je maar een reageerbuis kan je makkelijk schudden en zo'n bak kan je moeilijk je handen omheen klemmen. Zucht, je tekent het op een bord, wat maakt het uit  We hebben echt allemaal geweldige leraren hier  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Traevel: zelfde nummer, andere uitvoering |
|
Pablo
Oudgediende
|
Oh, 't is bijna half 4, zo naar werk  (hele ruimte is al bijna leeg op ons na  ) Doei iedereen  & *boinks* |
|
Arya Oudgediende
|
veel plezier pablo  |
|
Traevel Oudgediende
Quote MuseMatt: @Traevel: zelfde nummer, andere uitvoering Je bedoelt: het originele nummer, de juiste uitvoering  Pablo  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
oh maar ik bedoelde dus dat die van metallica een andere uitvoering is  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ben weer terug  |
|
Traevel Oudgediende
Oh zo, oké  Andreesie  |
|
Arya Oudgediende
|
wie oh wie heeft er zin ergens deze week met mij naar utrecht te gaan?  ik wil een staf halen  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
argh, FCO-IM is echt stom  |
|
nietmeer
|
@Arya: Om weer te knokken met Muad?  |
|
Andreesie